NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
16-12-2006 13:04  Reageer met quote

ik bdoel level 37 van d3

Gast
16-12-2006 13:33  Reageer met quote

Hoi abby ik heb een antwoord geplaatst maar moet nog goed gekeurd worden door de moderator van dit forum omdat ik er 2 plaatjes in heb geplakt

Gr tollie
Gast
16-12-2006 15:36  Reageer met quote

nou goed keuren dan lieve mensen, jullie willen het toch niet op je geweten hebben dat ik morgen in de schuur hang, ( grapje hoor) maar tolllie doet het altijd goed op formaat toch, en de bedoeling is toch om elkaar te helpen,
Gast
16-12-2006 19:52  Reageer met quote

Hoi abby

Als de bewegende infotron is zoals op het plaatje daar moet hij ontploffen Zodat de groene diskettes mee gaan (dus het blok moet niet op de groene diskette komen maar op de kop van de bewegende infotron) en er moeten geloof ik 11 infotrons uit komen En als het goed is heb je er dan op het eind 1 teveel

Zo moet het bij de E

Je zet de diskettes zo neer en duwt de groene waar ik op het plaatje naast sta 1 naar links

Gr tollie
Gast
17-12-2006 1:14  Reageer met quote

hartstikke bedankt tollie, maar ik durf het bijna niet te zeggen maar ik weet niet hoe ik daar moet komen, bij die 3 infotrons, heb al duizend keer geprobeerd, maar van je uit leg op de vorige pagina, snap ikniets, omdat ik het deels niet kan lezen,ik zal het wel verder gaan proberen,mischien wordt die bladzijde nog een keer normaal

gr abby
Gast
17-12-2006 16:57  Reageer met quote

heb al door hoor , hoe ik het daar moet doen, maar nadat ik daar boven door het poortje ging en naar rechts, wat ballen wegduwen ,en ja hoor ondanks je uit leg weer de weg kwijt, en zat ik weer vast, weer overnieuw dus,maar ik kom er wel hoor, nog een vraag trouwens , heb je 38 al van d3? hij is simpel, ware het niet dat ik het niet voor elkaar krijgt om eerder boven te komen als dat de boel ontploft, is er weer een addertje? want vlugger kan ik eigelijk niet,
gr abby
Gast
17-12-2006 18:57  Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb al door hoor , hoe ik het daar moet doen, maar nadat ik daar boven door het poortje ging en naar rechts, wat ballen wegduwen ,en ja hoor ondanks je uit leg weer de weg kwijt, en zat ik weer vast, weer overnieuw dus,maar ik kom er wel hoor, nog een vraag trouwens , heb je 38 al van d3? hij is simpel, ware het niet dat ik het niet voor elkaar krijgt om eerder boven te komen als dat de boel ontploft, is er weer een addertje? want vlugger kan ik eigelijk niet,
gr abby

D3 level 38 Is volgens mij niet mogelijk Je moet het wel zo onzettend snel spelen en dat lukt mij niet
Gast
20-12-2006 10:31 hoi tollie Reageer met quote

je zal me wel gemist hebben, had nogal pech zondagavond, eerst laat ik m'n laptop in tienen vallen, en later op de avond kreeg ik pijn op de borst, en toen heeft m'n lief een ambulance laten komen en die namen me gelijk mee, omdat ik in 1998 een hartoperatie hebt gehad, moest ik meteen blijven voor onderzoek in het ziekehuis, maar vandaag mocht ik weer weg, ben nu net thuis, hang ik mezelf niet op, gebeurd er dit, m'n lief had wel een nieuwe laotop gekocht voor me, daar zit ik nu op te typen, alleen ben ik wel supaplex kwijt, misschien dat ik hem nog terug hebt als de harde schijf van die andere pc hier ook in kan, andes moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, en het is nog maar de vraag of ik winplex weer geinstalleerd krijgt, want dat was de vorige keer toeval, maar ik leef nog, dus je hoort nog van me,
gr abby
Gast
20-12-2006 10:55  Reageer met quote

STERKTE ABBY!
Gast
20-12-2006 18:07  Reageer met quote

hoi abby

Ik vond het al vreemd dat je niet meer aanwezig was op het forum Was alles verder wel goed dan. Als je winplex nog wilt hebben met de uitgespeelde levels wil ik je hem wel toe sturen via de email.

Ik hoor het wel Sterkte er mee

Gr tollie
Gast
20-12-2006 18:35  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi abby

Ik vond het al vreemd dat je niet meer aanwezig was op het forum Was alles verder wel goed dan. Als je winplex nog wilt hebben met de uitgespeelde levels wil ik je hem wel toe sturen via de email.

Ik hoor het wel Sterkte er mee

Gr tollie

ik heb winplex weer kunnen downloaden, moet wel alles opnieuw spelen, maar het is niet erg hoor, ben al bij 19 , in een half uur tijd, dus pas op , ik heb je zo weer ingehaald(gna gna) alles is weer goed hoor, moet wel bloedverdunners slikken, dus heb ik levenslang gekregen, bij de trombose dienst elke week voorlopig en later om de paar weken bloed prikken, maar verder is alles goed, onkruid vergaat niet zeggen ze, zal me wezeloos spelen, dan ben ik zo weer in de buurt,
gr abby
Gast
20-12-2006 19:36  Reageer met quote

Ik kan je zo een mapje met levels sturen

Gr tollie
Gast
20-12-2006 20:54  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ik kan je zo een mapje met levels sturen

Gr tollie

steeds als mij wat wordt gestuurd komt het in de pc van m'n ega, en weet ik niet hoe het naar de mijne moet,en hij is ook nog panisch voor spellen omdat hij wel eens een virus heeft gehad, dankzij mijn spellen, daarom hebik een aparte pc daarvoor, maar onze email is het zelfde dus weet ik nooit op welke het terecht komt, maar ik ga nu weer verder met spelen en morgen de hele dag, denk dat het niet zol lang duurt voor ik er weer ben, de dlevels doe ik ook tussen door, zal dan eerst met d3 beginnen, maar in ieder geval bedankt voor het aanbod, en ook degene die mij sterkte wenste ook bedankt,
ik blijf komen hoor,jullie komen niet meer van me af.
gr abby
Gast
20-12-2006 23:38  Reageer met quote

nou heb vanavond 9 levels gespeeld van d3 en wat levels van de classic, ga nu naar bed, heb 3 slapeloze nachten achter de rug,
gr abby
Gast
21-12-2006 13:20  Reageer met quote

Anonymous schreef:
steeds als mij wat wordt gestuurd komt het in de pc van m'n ega, en weet ik niet hoe het naar de mijne moet,en hij is ook nog panisch voor spellen omdat hij wel eens een virus heeft gehad, dankzij mijn spellen, daarom hebik een aparte pc daarvoor, maar onze email is het zelfde dus weet ik nooit op welke het terecht komt, maar ik ga nu weer verder met spelen en morgen de hele dag, denk dat het niet zol lang duurt voor ik er weer ben, de dlevels doe ik ook tussen door, zal dan eerst met d3 beginnen, maar in ieder geval bedankt voor het aanbod, en ook degene die mij sterkte wenste ook bedankt,
ik blijf komen hoor,jullie komen niet meer van me af.
gr abby

Als je met beide pc op internet kan Kun je toch op beide pc email kijken of zie ik het verkeerd

In ieder geval SUC6 met spelen Ik help je wel als je er niet uit komt

Gr tollie
Gast
21-12-2006 13:53  Reageer met quote

je kan wel op beide email kijken, maar misschien werkt er iets niet goed bij ons, sommige email gaan naar zijn pc en sommge naar mij, en meestal dus naar hem, dus ik durf de gok niet te wagen, baal wel, want sommige levels heb ik met moeite gehaald en nu moet ik ze weer ovedoen, maar sommige zijn ook weer leuk om weer te doen, ben nu bij 15 bij d3, dus nog even dan zit ik weer aan je kop te zeuren voor uitleg, heb je intussen al weer een moeilijke kunnen halen? de classic doe ik later wel , af en toe en level, alleen kan ik nu niemand helpen, als ik het niet uit m'n hoofd weet, mar dat doet en ander dan wel eerst wil ik weer met de dlevels in jou buurt komen, dus niet te hard gaan, scheelt dat ik voorlopig geen uitleg nodig hebt, alhoewel ik sommige levels me totaal niet meer kan herinneren, maar ik doe m'n best,
gr abby
Gast
22-12-2006 17:52  Reageer met quote

ben bij 26 van d3 dus nog even
abby
Gast
22-12-2006 19:47 level 78 Reageer met quote

Hoi

Hier nog iemand die verslaafd is aan winplex. Ik kom maar niet door level 78 heen. Volgens mij zie ik iets over het hoofd en is ie heel simpel maar ik zie het niet. wie wil mij wat tips geven zodat ik weer verder kan. alvast bedankt.
groetjes
Gast
22-12-2006 23:57 Re: level 78 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hoi

Hier nog iemand die verslaafd is aan winplex. Ik kom maar niet door level 78 heen. Volgens mij zie ik iets over het hoofd en is ie heel simpel maar ik zie het niet. wie wil mij wat tips geven zodat ik weer verder kan. alvast bedankt.
groetjes

als je oderaan kijkt, zie je GA NAAR SUPAPLEX daar klik je oke aan en je ziet een hele lijst en 78 staat er ook bij, die heb ik uitgelegd.
gr abby
Gast
12-01-2007 21:59  Reageer met quote

hoi tollie
mijn laatste vraag is er uit , heel pagina 30 trouwens, en ik weet het ook niet meer, heb ondertussen d10 uitgespeeld op die twee vervelende na dan, ben nu met d92 bezig, ben bij 12
Gast
13-01-2007 15:09 hoi abby Reageer met quote

Hey het forum werkt weer Was hij gekraakt ofzo?

Ik heb ondertussen D93 bijna voltooid. Ik moet nog 2 levels. Level 8 en level 20. Jij hebt bij D10 level 59 en level 60 niet uitgespeeld zeker. Die heb ik ook niet.

Als jij nog ook D93 gaat spelen, dan help ik je op weg als je er niet uit komt

Gr tollie
Numix
13-01-2007 16:33  Reageer met quote
numix.nl

Anonymous schreef:
hoi tollie
mijn laatste vraag is er uit , heel pagina 30 trouwens, en ik weet het ook niet meer, heb ondertussen d10 uitgespeeld op die twee vervelende na dan, ben nu met d92 bezig, ben bij 12

Iemand vond het nodig zijn vrije tijd op te offeren om het forum te hacken en berichten te verwijderen. Onze excuses voor de berichten die er helaas niet meer op staan. De bedoeling is nu dat zoiets niet meer gebeurt.
Gast
13-01-2007 16:36  Reageer met quote

Numix schreef:
Iemand vond het nodig zijn vrije tijd op te offeren om het forum te hacken en berichten te verwijderen. Onze excuses voor de berichten die er helaas niet meer op staan. De bedoeling is nu dat zoiets niet meer gebeurt.

Kan gebeuren. Helaas pindakaas en fijn dat het weer werkt!

Gr tollie
Gast
13-01-2007 19:43  Reageer met quote

ik wou graag uitleg van level 2 van d93, tot en met de diskettes weet ik wel , maar dan die hele linkerkant , ik doe daar iets verkeerd zodat ik niet uit kom, wat weet ik niet, en als jij het dan uit leg zie ik misschien wat ik fout doe, ben nu bij 17 van d92, af en toe balen dat ik ook die moeilijke moet overdoen, waar ik blij mee was dat ik ze had gehaald, inderdaad 59 en 60 lukt niet van d10.
gr abby
Gast
15-01-2007 19:47  Reageer met quote

Hoi abby ik ben het weer aan het proberen Maar ik ga telkens af Vanavond zal het me lukken

Gr tollie
Gast
15-01-2007 20:24 winplex 63 Reageer met quote

kan iemand mij misschien helpen met phil first ik kom niet uit het eerste stuk het hele begin wel maar onder links waar je naar boven moet en dan kan ik er aan de rechter kant niet meer uit al van alles geprobeerd maar zie het niet
Gast
15-01-2007 20:42 Re: winplex 63 Reageer met quote

Anonymous schreef:
kan iemand mij misschien helpen met phil first ik kom niet uit het eerste stuk het hele begin wel maar onder links waar je naar boven moet en dan kan ik er aan de rechter kant niet meer uit al van alles geprobeerd maar zie het niet

kijk hier beneden, en zie ga naar supaplex, klik op oke en dan zie je een hele lijst met forums klik supaplex voor windows xp aan op pagina 5 en 6 staat het hele level uitgelegd, kan je het zo opzoeken.
gr abby
Gast
15-01-2007 20:43  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hoi abby ik ben het weer aan het proberen Maar ik ga telkens af Vanavond zal het me lukken

Gr tollie

heb de tijd hoor, ben nu weer even naar d3
gr abby
Gast
16-01-2007 5:49 winplex 63 Reageer met quote

hoi abby fijn dat je reageerde maar ik heb gedaan wat je zei maar kan het niet echt vinden .gaat vooral over het eerste gedeelte kom er echt niet uit moet je trouwens alle infotron hebben of heb ik ze niet allemaal nodig daar? groetjes trudy
Gast
16-01-2007 9:49 Re: winplex 63 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi abby fijn dat je reageerde maar ik heb gedaan wat je zei maar kan het niet echt vinden .gaat vooral over het eerste gedeelte kom er echt niet uit moet je trouwens alle infotron hebben of heb ik ze niet allemaal nodig daar? groetjes trudy

kijk nog een keer goed naar de lijst dan zie je alles , druk hier beneden op oke bij ga naar supaplex, et is de 6de op de rij, zie je supaplex voor windows XP en de nummers 1 2 3 4 5 6 je drukt op 5 , ga helemaal naar beneden , dan zie uitleg over 63, van het begin tot het eind het gaat verder op blz 6
je moet alle infotrons hebben, als je er cht niet uit komt zeg dan precies waar je bent, wat het euvel is, ik heb hem net weer helemaal gespeeld ,dus weet ik meteen wat je bedoelt, ik hoor nog wel van je.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 29 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: