|
|
|
|
| abbycail |
| 03-05-2011 15:37 Re: swje d15 level 59 |
|
|
|
| landie schreef: | | swje d15. oik dacht dat je bij ved2 level 7 er steeds 1 te kort kwam maar dan is het goed ik had die n.l ook |
die heb ik wel maar ben vergeten hoe,maar hij is te doen
gr abby |
|
|
|
|
| abbycail |
| 12-05-2011 18:29 darlok d01 |
|
|
|
heb jij de laatste level hiervan? dus 111?
gr abby |
| landie |
| 12-05-2011 19:35 darlok 01 |
|
|
|
nee daar ben ik wel lang mee bezig geweest maar kom steeds infr tekort. gr landie |
| abbycail |
| 12-05-2011 19:48 Re: darlok 01 |
|
|
|
| landie schreef: | | nee daar ben ik wel lang mee bezig geweest maar kom steeds infr tekort. gr landie |
noe doe je het dan? kan helemaal niets doen, waar zet je bv de rode en hoe kom je met die gravitie weer terug in het vak?
gr abby |
| landie |
| 12-05-2011 20:03 darlok 01 |
|
|
|
ik weet nog wel da je 1 gele bij dat bovenste buisje moet zetten en via die rode weer dat vak terug in moet wel de rode terug pakken je bent dan die gravitie kwijt, gr landie |
| abbycail |
| 12-05-2011 20:14 Re: darlok 01 |
|
|
|
| landie schreef: | | ik weet nog wel da je 1 gele bij dat bovenste buisje moet zetten en via die rode weer dat vak terug in moet wel de rode terug pakken je bent dan die gravitie kwijt, gr landie |
de rode terug pakken? hoe?
gr abby |
| landie |
| 12-05-2011 20:22 darlok 01 |
|
|
|
je moet onder bij da buisje die rode neer zetten er uit gaan spatie inhouden weer opzuigen spatie in blijven houden en dan meteen naar boven gaan door dat buisje je bent dan de gravitie kwijt. ps je moet wel zorgen dat er geen infr op dat buisje liggen anders kun je er niet in . gr landie |
| abbycail |
| 13-05-2011 7:40 Re: darlok 01 |
|
|
|
| landie schreef: | | je moet onder bij da buisje die rode neer zetten er uit gaan spatie inhouden weer opzuigen spatie in blijven houden en dan meteen naar boven gaan door dat buisje je bent dan de gravitie kwijt. ps je moet wel zorgen dat er geen infr op dat buisje liggen anders kun je er niet in . gr landie |
oke, maar ik kom wel 40 infotrons te kort, hoe doe jij dat dan?
gr abby |
| landie |
| 13-05-2011 10:41 darlok 01 |
|
|
|
niet dus want ik heb hem niet . hi hi zei toch da ik er lang mee bezig was geweest en er ook steeds tekort kwam dus als jij de oplossing weet hoor ik het graag gr landie |
| landie |
| 13-05-2011 11:01 darlok 01 |
|
|
|
ben er nu ook even mee bezig moet toch anders volgens mij gr landie |
| abbycail |
| 13-05-2011 12:57 Re: darlok 01 |
|
|
|
| landie schreef: | | ben er nu ook even mee bezig moet toch anders volgens mij gr landie |
dat meest linkse vak kan je niet in, dus heb wat anders bedacht, ik pak eerst die rode en ga dat grote vak weer in, zet de rode bij dat bovenste poortje en stuur alle glitterdingen eruit, dan ga ik naar het rechtervak , via de bovenkant, door die groene daarboven te laten knallen, zodat het poortje ontploft, en dan kan je als je het goed doet al die glitterdingen 1 voor 1 onder een bal laten ontploffen, het zijn er 11 dus heb je 99 infotrons is genoeg ,om dan die infotrons te pakken die in het midden liggen en dan naar de E ik heb hem gehaald, had zelfs nog 6 over
gr abby |
| landie |
| 13-05-2011 13:21 darlok 01 |
|
|
|
ik had hem ook door de gele te gebruiken in combinatie met de rode en had er 31 over zo zie je zijn er toch meer mogelijkheden. waar ga jij nu verder? gr landie |
| abbycail |
| 13-05-2011 13:26 Re: darlok 01 |
|
|
|
| abbycail schreef: | dat meest linkse vak kan je niet in, dus heb wat anders bedacht, ik pak eerst die rode en ga dat grote vak weer in, zet de rode bij dat bovenste poortje en stuur alle glitterdingen eruit, dan ga ik naar het rechtervak , via de bovenkant, door die groene daarboven te laten knallen, zodat het poortje ontploft, en dan kan je als je het goed doet al die glitterdingen 1 voor 1 onder een bal laten ontploffen, het zijn er 11 dus heb je 99 infotrons is genoeg ,om dan die infotrons te pakken die in het midden liggen en dan naar de E ik heb hem gehaald, had zelfs nog 6 over
gr abby |
dus niet, telde verkeerd was wat voorbarig, dacht die haal ik wel zeg het vast hahahha, je moet toch die infotrons nog in het linkervak hebben, maar hoe? effe verder piekeren, heyyyyyy denk dat ik het weet, inplaats van het bovenste poortje open knallen knal je het onderste open, dan de gele er allemaal uit duwen en naar links duwen en dan 1 glitterding onder een infotron laten knallen met al die gele erbij, en de rest dan rechts onder de ballen, dan moet het genoeg zijn, ga het meteen proberen
gr abby |
| abbycail |
| 13-05-2011 13:30 darlok01 |
|
|
|
nou dat gaat dus niet, te weinig ruimte daar, nu mag jij me precies vertellen hoe jij het hebt gedaan, mijn ideeen zijn op
gr abby |
| landie |
| 13-05-2011 13:43 darlok 01 |
|
|
|
ik heb de gele op 2 na in dat vak gebruikt en dan die rode er op 1 na onder zetten als er dan 1 infr aan komt die laten ploffen wel zorgen dat er niet teveel infr mee ploffen ik had ze na de andere kant gedaan en daar laten draaien. dan heb je er al veel .de ene gele rechts boven onder dat buisje zetten de andere links bij dat buisje waar je niet door kunt.en dan de infr die over blijven inderdaad met die ballen laten ploffen. zo deed ik het en ik had er 31 over,suc6 hoop dat het lukt gr landie |
| abbycail |
| 13-05-2011 13:55 Re: darlok 01 |
|
|
|
| landie schreef: | | ik heb de gele op 2 na in dat vak gebruikt en dan die rode er op 1 na onder zetten als er dan 1 infr aan komt die laten ploffen wel zorgen dat er niet teveel infr mee ploffen ik had ze na de andere kant gedaan en daar laten draaien. dan heb je er al veel .de ene gele rechts boven onder dat buisje zetten de andere links bij dat buisje waar je niet door kunt.en dan de infr die over blijven inderdaad met die ballen laten ploffen. zo deed ik het en ik had er 31 over,suc6 hoop dat het lukt gr landie |
heb hem al kon toch, die gele er onder uit schuiven, op naar een andere level, moet even zoeken, heb er al zoveel, je hoort wel
gr abby |
| abbycail |
| 13-05-2011 14:40 darlok d02 |
|
|
|
heb jij level 30 van deze?
gr abby |
| landie |
| 13-05-2011 14:50 darlok 02 |
|
|
|
nee die heb ik ook niet.heb jij 20 van darlok 3
gr landie |
| abbycail |
| 13-05-2011 14:52 Re: darlok 02 |
|
|
|
| landie schreef: | nee die heb ik ook niet.heb jij 20 van darlok 3
gr landie |
nee haahaha, ga nu toch darlok d02 level 30 weer proberen, moet toch te doen zijn,
gr abby |
| landie |
| 13-05-2011 14:55 darlok 02 |
|
|
|
ok suc6 hoor het wel als het lukt ik ben bezig in d11
gr landie. |
| abbycail |
| 13-05-2011 22:03 darlok d02 level 30 |
|
|
|
mis precies 26 infotrons , jammer
gr abby |
| landie |
| 15-05-2011 9:50 darlok 02 level 30 |
|
|
|
ja inderdaad jammer hoe doe je dat dan ik mis er veel meer?gr landie |
| abbycail |
| 15-05-2011 10:42 Re: darlok 02 level 30 |
|
|
|
| landie schreef: | | ja inderdaad jammer hoe doe je dat dan ik mis er veel meer?gr landie |
geen idee haahha maar maak niet uit, heb paar x geprobeerd maar meer kan ik er niet van maken, zie gewoon geen mogelijkheid om naar rechts te komen zonder die gele te laten ontploffen en dan verbranden er heel wat in fotrons rechts boven
gr abby |
| abbycail |
| 15-05-2011 11:18 darlok d02 level 30 |
|
|
|
je moet in ieder geval de linkerkant net zo lang proberen tot je er 217 over houd, dan heeft het zin om naar de rechterkant te gaan.
gr abby |
| landie |
| 15-05-2011 12:27 darlok 02 level 30 |
|
|
|
bedoel je dat je er aan de rechter kant nog 217 moet hebben gr landie |
| abbycail |
| 15-05-2011 13:03 Re: darlok 02 level 30 |
|
|
|
| landie schreef: | | bedoel je dat je er aan de rechter kant nog 217 moet hebben gr landie |
ja, ik heb zitten tellen
gr abby |
| landie |
| 15-05-2011 13:19 darlok 02 level 30 |
|
|
|
waar zet jij dat glitter ding neer?
gr landie |
| abbycail |
| 15-05-2011 13:43 Re: darlok 02 level 30 |
|
|
|
| landie schreef: | waar zet jij dat glitter ding neer?
gr landie |
wil hem graag boven aan, maar doe hem nu als laatste, is eigenlijk steeds verschillend, ik probeer zoveel mogelijk de schaartje 1 voor 1 op te sluiten, maar is niet altijd mogelijk
gr abby |
| landie |
| 16-05-2011 13:44 darlok 02 level 30 |
|
|
|
hoe doe je dat dan want dan worden bij mij die gr floppies geen infr? gr landie |
| abbycail |
| 16-05-2011 15:27 Re: darlok 02 level 30 |
|
|
|
| landie schreef: | | hoe doe je dat dan want dan worden bij mij die gr floppies geen infr? gr landie |
ja je moet wel zorgen dat de groene wel infotrons worden, de rode bij het glitterding zetten en de rest gaat vanzelf
gr abby |
|
|