NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 289, 290, 291 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
13-06-2011 10:08 Re: d78 Reageer met quote

landie schreef:
kun jij mij 8 uitleggen dan? gr landie 9 heb ik zal ff kijken of ik hem nog weet ok

ja is kwestie van geluk, ik ga de weg volgen naar links en laat af en toe een groen vlakje zitten , boven langs helemaal naar rechts zorg dat er groen blijft zitten boven dat grote vak waar de scharen vandaan komen, de terug weg ga over dat vak heen naar links, eerst aan de rechterkant alles pakken en die in fotron en goed alle groen weg halen, dus over dat vak naar links weer en aan de linkerkant van dat vak wachten en scharen boven je terug sturen, als dat vak bijna leeg is maak je de linkerkant open, en dan word het moeilijk, de scharen komen van 3 kanten, links en boven je terug sturen en de scharen uit het vak naar links sturen, zodra dat vak leeg is erin en naar de E, het is moeilijk maar heb hem toch in 1x gehaald nu, de vorige x ben ik er een hele tijd mee bezig geweest,
gr abby

abbycail
13-06-2011 11:37 d78 Reageer met quote

kom op met level 9 hahaha en heb je level 1 ervan? zo ja hoe?

gr abby
landie
13-06-2011 13:14 d78 Reageer met quote

level 1 heb ik niet en 9 ben ik al een tijd mee bezig maar ik weet echt nie meer hoe ik da gedaan heb hou je op de hoogte als het kwartje valt waar zit je probleem meteen in het begin of verder op gr landie
abbycail
13-06-2011 13:58 Re: d78 Reageer met quote

landie schreef:
level 1 heb ik niet en 9 ben ik al een tijd mee bezig maar ik weet echt nie meer hoe ik da gedaan heb hou je op de hoogte als het kwartje valt waar zit je probleem meteen in het begin of verder op gr landie

ja meteen bij de eerste infotron, en bij level 6 ben ik het laatste vergeten, de laatste 2 infotrons bij de E zeg maar
gr abby
landie
13-06-2011 14:06 d78 Reageer met quote

phoe phoe het begin heb ik hoop da je da al niet wist anders vergeefse moeite gedaan komt ie die bal snap je denk ik wel die moet na rechts dan door da buisje na rechts spatie infr pakken spatie gr blokje en de bal na rechts duwen 1 na links 2 na beneden 1 na links 2na beneden spatie na beneden 1 na links nog 1 na links 1terug ballen laten vallen 1 na links en dan 2omhoog die bal valt dan zodat je erop staat en dat vak in kunt gr landie
abbycail
13-06-2011 14:39 Re: d78 Reageer met quote

landie schreef:
phoe phoe het begin heb ik hoop da je da al niet wist anders vergeefse moeite gedaan komt ie die bal snap je denk ik wel die moet na rechts dan door da buisje na rechts spatie infr pakken spatie gr blokje en de bal na rechts duwen 1 na links 2 na beneden 1 na links 2na beneden spatie na beneden 1 na links nog 1 na links 1terug ballen laten vallen 1 na links en dan 2omhoog die bal valt dan zodat je erop staat en dat vak in kunt gr landie

oke en de 2de lukt ook en nu de derde hahahhha weet je die?
gr abby
landie
13-06-2011 14:47 d78 Reageer met quote

wat bedoel je die 3e infr of wat hi hi gr landie
abbycail
13-06-2011 15:14 Re: d78 Reageer met quote

landie schreef:
wat bedoel je die 3e infr of wat hi hi gr landie

van level 9? de 3de infotron naar beneden

gr abby
landie
13-06-2011 15:22 d78 Reageer met quote

zorgen dat je die bal tegen de muur kunt duwen en zo na beneden kunt gaan dus als je die tweede infr hebt 1na beneden 1 na links 1 na beneden sopatie onder 1 omghoog en dan kunje die bal weg duwen gr landie
abbycail
13-06-2011 15:23 d78 Reageer met quote

laat maar weet het al, maar kan je me van level 6 het einde zeggen, de laatste 2 infotrons bij de E, weet het niet meer
gr abby
abbycail
13-06-2011 15:23  Reageer met quote

haahhaha
abbycail
13-06-2011 15:29 d78 level 9 Reageer met quote

de vierde infotron lukt ook weet je de vijfde erboven en hoe kom ik dan bij de zesde?
gr abby
landie
13-06-2011 15:46 d78 Reageer met quote

einde van 6 weet ik ook niet meer. en van level 9 weet ik nog dat je moet zorgen dat die ballen egaal vallen maar weet niet meer precies hoe weet wel da ik er lang over heb gedaan om uit te vogelen. hoe gingen bij level 8 bij jou die scharen zo vlug uit dat vak bij mij blijven ze er steeds maar in gr landie
abbycail
13-06-2011 16:25 Re: d78 Reageer met quote

landie schreef:
einde van 6 weet ik ook niet meer. en van level 9 weet ik nog dat je moet zorgen dat die ballen egaal vallen maar weet niet meer precies hoe weet wel da ik er lang over heb gedaan om uit te vogelen. hoe gingen bij level 8 bij jou die scharen zo vlug uit dat vak bij mij blijven ze er steeds maar in gr landie

ja als je er aan komt bij dat vak zijn er nog een paar erin je moet dus wachten tot ze eruit zijn, en is niet gauw hoor, deed er ook wel een half uur over, je moet veel geduld hebben
gr abby
landie
14-06-2011 13:46 d78 Reageer met quote

nou ik kan wachten tot ik 1 ons weeg die krengen blijve komen tjonge jonge zou jij eens willen kijken bij shadows d13 level 54 volgens mij ben jij nogal goed in floppies ik kom er niet echt uit gr landie ps was het nog gelukt met level 9
abbycail
14-06-2011 14:14 Re: d78 Reageer met quote

landie schreef:
nou ik kan wachten tot ik 1 ons weeg die krengen blijve komen tjonge jonge zou jij eens willen kijken bij shadows d13 level 54 volgens mij ben jij nogal goed in floppies ik kom er niet echt uit gr landie ps was het nog gelukt met level 9

je moet ze ook terug sturen hahaha, level 9 kan ik alleen als jij me kan uitlegen hoe ik de laatste 3 infotrons kan pakken, en bij shdow d13 ben ik tot 43 gekomen
gr abby
maar kijk zo even met fa
abbycail
14-06-2011 14:32 shadow d13 Reageer met quote

deze heb ik eerder al gehaald, maar weet uiteraard niet meer precies hoe , moet je mij eerst door 41, 42 en 43 slepen
gr abby
landie
14-06-2011 14:47 shadow d13 Reageer met quote

41 en 43 heb ik ook niet 42 wel moet je scharen mee laten ploffen ik geloof da ik zelfs 2 rode over hield. ben nou aan het kijken voor je bij level 9 gr landie
abbycail
14-06-2011 15:51 Re: shadow d13 Reageer met quote

landie schreef:
41 en 43 heb ik ook niet 42 wel moet je scharen mee laten ploffen ik geloof da ik zelfs 2 rode over hield. ben nou aan het kijken voor je bij level 9 gr landie

wil je me 42 dan ook uitleggen?
gr abby
landie
14-06-2011 16:36 shadow d13 Reageer met quote

weet niet meer precies maar boven rode pakken,da daar waar je niet verder kan rode neer zette,op de 2e bal ook 1 rode. dan kun je die rode en 2 infr pakken dan terug en naar rechts infr pakken tot je niet verder kan daar rode neer zette meteen 2 na links en ook rode neer zette als de scharen vrij komen ploffen ze de infr pakken die je kunt en dan helemaal terug na links en na beneden daar moet ik nog ff kijken moet nou gaan koken hi hi gr landie
abbycail
14-06-2011 18:26 Re: shadow d13 Reageer met quote

landie schreef:
weet niet meer precies maar boven rode pakken,da daar waar je niet verder kan rode neer zette,op de 2e bal ook 1 rode. dan kun je die rode en 2 infr pakken dan terug en naar rechts infr pakken tot je niet verder kan daar rode neer zette meteen 2 na links en ook rode neer zette als de scharen vrij komen ploffen ze de infr pakken die je kunt en dan helemaal terug na links en na beneden daar moet ik nog ff kijken moet nou gaan koken hi hi gr landie

ik doe wat jij zegt boven roden pakken en daar rode zetten en nog 1 bij 2de bal, kan dan wel eronder rode pakken maar geen 2 infotrons en rechts oook niet ?
gr abby
landie
14-06-2011 19:53 shadow d13 Reageer met quote

jawel ff kijken als je die rode gepakt hebt terug en onder die laatste bal gaan staan rechts van die gr floppies 3 na beneden en na links je kunt ze dan pakken . dan terug en tussen die bal en de groene strook gaan staan en via die groene strook na rechts ok gr landie
abbycail
14-06-2011 21:10 Re: shadow d13 Reageer met quote

landie schreef:
jawel ff kijken als je die rode gepakt hebt terug en onder die laatste bal gaan staan rechts van die gr floppies 3 na beneden en na links je kunt ze dan pakken . dan terug en tussen die bal en de groene strook gaan staan en via die groene strook na rechts ok gr landie

oke, maar ben daarna naar beneden gegaan en het lukt me toch niet om alle ijnfotrons te krijgen, aan het einde niet genoeg rode, wil je me nog uitleggen?
gr abby
landie
14-06-2011 21:30 shadow d13 Reageer met quote

je moet die onderste pakken en proberen zo dicht mogelijk die rode te late ploffen er zittennooit ruimtes tussen rechts onder als je die rode gepakt hebt kun jede weg al vrij maken naar de e kost je 2 rode moet je ff kijken boven moet je ookdie eerste groep ploffen dan kun je ook al verder is een beetje puzzelen gr landie
abbycail
14-06-2011 21:35 Re: shadow d13 Reageer met quote

landie schreef:
je moet die onderste pakken en proberen zo dicht mogelijk die rode te late ploffen er zittennooit ruimtes tussen rechts onder als je die rode gepakt hebt kun jede weg al vrij maken naar de e kost je 2 rode moet je ff kijken boven moet je ookdie eerste groep ploffen dan kun je ook al verder is een beetje puzzelen gr landie

heb al 4x gepuzzeld maar kom echt niet aan genoeg infotrons, links beneden lukt nog wel en dan naar rechts andere rode pakken maar dan gaat het fout, en ik snap het niet , want de levels die hierna komen heb ik allemaal wel gehad, ik herken ze maar level 32 is toch ook niet te doen?
gr abby
abbycail
14-06-2011 21:47  Reageer met quote

weet nu 100 % zeker dat ik level 43 wel eens gehaald hebt maar weet niet meer hoe, weet wel dat ik 2 infotrons onder 1 bal moest knallen,maar wel zo dat er 18 infotrons kwamen, en dat geloof ik 3x, maar pieker me dood maar weet het niet meer, het kan best dat ik ergens op het forum een x hebt uitgelegd aan iemand, maar zoek dat maar eens op met zoveel pagina's
gr abby
landie
15-06-2011 10:00 shadow d13 Reageer met quote

nee 32 is ook niet te doen .als je die dingen vrij laat kun je jezelf verschuilen achter 1 rood floppie dan kun je zien hoe de weg gaat misschien helpt dat gr landie.
abbycail
15-06-2011 10:06 Re: shadow d13 Reageer met quote

landie schreef:
nee 32 is ook niet te doen .als je die dingen vrij laat kun je jezelf verschuilen achter 1 rood floppie dan kun je zien hoe de weg gaat misschien helpt dat gr landie.

? wat bedoel je nou
landie
15-06-2011 10:31 shadow d13 Reageer met quote

als je 1 rood floppie neerzet niet er uitgaan raak je niet af en kun je kijken hoe die krengen gaan.maar zal het nog eens proberen gr landie
abbycail
15-06-2011 11:21 Re: shadow d13 Reageer met quote

landie schreef:
als je 1 rood floppie neerzet niet er uitgaan raak je niet af en kun je kijken hoe die krengen gaan.maar zal het nog eens proberen gr landie

welke level bedoel je nou
gr abby
Plaats Reactie Pagina 290 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 289, 290, 291 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: