NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
16-01-2007 18:53  Reageer met quote

Classic is de normale versie van supaplex D levels is een uitbreiding met makkelijke en hele moeilijke levels

Gr tollie

Gast
16-01-2007 18:59  Reageer met quote

hoi abby

Ik ben in paint aan het knippen en plakken geweest Dit is het resultaat voor D93 level 2. Ik heb de gele diskettes dus gewoon geplakt zonder het te spelen( je ziet wel een wit hokje waar ik hem weggehaald heb Smile )

Als je de diskettes hebt laten ontploffen kun je dus een rode diskette pakken. Maak daar mee het hokje los links onder de P van poland waar een E in zit en een infotron. Die E moet je ook hebben als je alles hebt. Er mag 1 infotron ontploffen en dat is die die boven die rij groene diskettes zit.

Ik hoop dat het je lukt.

Gr Tollie
Gast
16-01-2007 19:06  Reageer met quote

Hier D98 level 63 Volgens mij moest je die ook nog (stond me iets van bij)

Zo moet je de scharen krijgen en de bewegende infotron als laatst Zet dan de rode diskette en je hebt infotrons zat Vraag me niet hoe dit gelukt is Gewoon proberen
Gast
16-01-2007 19:34  Reageer met quote

Heb een foutje gemaakt!!! Bij D93 level 2 moet je gele diskette die bij die E staat bij al die groene diskettes 1 daarboven plaatsen Anders lukt het niet Sorry Je kunt dus alle infotrons pakken

Gr tollie
Gast
16-01-2007 21:21 hoi tollie Reageer met quote

fijn , ik ga meteen die level weer proberen, en die andere ook,
wil jij intussen naar de classic level 87 kijken, ik weet hem helemaal alleen dat vierkante vak in het midden , waar je doorheen moet als je terug komt, ik ben het glad vergeten, of je hem nou moet doen op de heenweg of de terug weg, bij beide lukt het me niet om te zorgen dat de gang naar de E vrij blijft.
ik hoor nog wel van je,
gr abby
Gast
16-01-2007 21:39  Reageer met quote

Level 87

Als je langs de eerst E bent ga je richting de 2e E. Duw daar dat blok op die ernaast ligt ga dan naar die lange rijd Pak alleen het groen er recht onder en ga dan naar dat middelste hok Pak alles zo dat er zoveel mogelijk blokken aan de linkerkant liggen Ga dan rechtsboven in het hok eruit als het goed is vallen al die ballen in dat middelste hok zodat je er op het allerlaats weer door heen kan

Zo moet het wel lukken dacht ik zo
Gast
16-01-2007 21:46 d93 level 2 Reageer met quote

weet je zeker dat die gele in het midden op juiste plaats staat? je komt alleen maar het vak in door die gele naar beneden te schuiven en dan kan ik hem niet meer naar rechts schuiven op de plaats die jij aanduid, wel 1 er beneden, haaks naast die groene diskette , maar dan zit ik nog met het probleem van dat vak rechts boven,
abby
Gast
16-01-2007 22:27  Reageer met quote

hier ben ik weer, het klopt toch niet hoor, als ik die gele een stukje hoger zet gebeurdt er niets, dus heb ik hem weer op de plaats gezet zoals jij hem afgebeeld hebt, naast de E dan ontploft die rij groene diskettes, en dat bruine vak schiet open, maar toch kan ik er niet in, ook niet aan de andere kant, in dat vak heb ik de siskette iets lager moeten zetten omdat het anders niet ging en dat werkte wel ik kon dat vak in, maar nu zit ik nog met het linkervak,
????????
abby
Gast
16-01-2007 22:41  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Level 87

Als je langs de eerst E bent ga je richting de 2e E. Duw daar dat blok op die ernaast ligt ga dan naar die lange rijd Pak alleen het groen er recht onder en ga dan naar dat middelste hok Pak alles zo dat er zoveel mogelijk blokken aan de linkerkant liggen Ga dan rechtsboven in het hok eruit als het goed is vallen al die ballen in dat middelste hok zodat je er op het allerlaats weer door heen kan

Zo moet het wel lukken dacht ik zo

stom van me ik deed het precies andersom, ik haalde wel 1 vak weg onder die rij, maar ik ging beneden langs inplaats van terug naar dat vierkant te gaan, stom he, deze level dus in 2 minuten gedaan, level 2 van d93 klopt niet, kijk je nog even? heb hierboven geschreven wat er mis is,
tot morgen , ga nu slapen,
gr abby
Gast
16-01-2007 23:42  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hier ben ik weer, het klopt toch niet hoor, als ik die gele een stukje hoger zet gebeurdt er niets, dus heb ik hem weer op de plaats gezet zoals jij hem afgebeeld hebt, naast de E dan ontploft die rij groene diskettes, en dat bruine vak schiet open, maar toch kan ik er niet in, ook niet aan de andere kant, in dat vak heb ik de siskette iets lager moeten zetten omdat het anders niet ging en dat werkte wel ik kon dat vak in, maar nu zit ik nog met het linkervak,
????????
abby

Ja ik heb het niet helemaal goed uitgelegd (sorry) Je moet de gele echt 1 er boven plaatsen. Je moet met de rode diskette dat hok (de linker) open maken waar je niet in kunt Dus de infotron helemaal in het begin onder de p van poland kun je dus niet pakken Kwam er later achter Sorry

Gr tollie
Gast
17-01-2007 8:39  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ja ik heb het niet helemaal goed uitgelegd (sorry) Je moet de gele echt 1 er boven plaatsen. Je moet met de rode diskette dat hok (de linker) open maken waar je niet in kunt Dus de infotron helemaal in het begin onder de p van poland kun je dus niet pakken Kwam er later achter Sorry

Gr tollie

ja dat had ik al door, maar ik weet nu wel wat ik fout deed, in plaats van in het begin 2 gele bij die rode neer te zetten , deed ik daar 4 gele neerzetten bij de vakjes en daardoor kwam ik er 1 tekort, nu lukt het wel, bij level 3 heb ik het zelfde probleem, zit waarschijnlijk ook in de le diskettes, kan hem helemaal uitspelen, maar ik kom aan het eind 1 rode tekort, het zit hem denk ik in het vak daar links beneden, wil je daar ook even naar kijken? alvast bedankt voor level 2,
gr abby
Gast
17-01-2007 23:43  Reageer met quote

Het lukt me niet zo snel om een afbeelding te maken en hier te plakken

De 2 rode diskettes moet je eerst pakken(naast het hok met de 18 infotrons en 2 groene diskettes). Je moet die groene diskette (naast de 2 diskettes boven elkaar) laten vallen en op het laatst direct naar rechts drukken zodat hij niet ontploft. Die laat je helemaal rechts bij de 2 rode diskettes vallen.

Je moet dat hok(links van het hok met 18infotrons en 2 groene diskettes) vol met blokken duwen. De infotron onderin moet je laten liggen en gewoon blokken op laten vallen (je hebt 3 infotronnen teveel) Je moet de blokken overal vandaan halen. Je hebt ook de infotron nodig die op het honingraadje ligt gebruiken om het hok dicht te krijgen(volgens mij moet je die op het eind nog wel kunnen pakken). Als het hok dicht is kun je de groene diskette die het meest links zit erover heen drukken en in dat kleine gaatje laten vallen. Zo krijg je het hok open met de 2 groene diskettes en de 18 infotrons erin.

Zo moet het ongeveer lukken. Anders maak ik vrijdag wel ff een plaatje

Ps ik hoop dat je dit niet al te moeilijk vind anders speel je de overige 30 helemaal niet uit Echte denkers

Gr tollie
Gast
18-01-2007 0:18 hoi tollie Reageer met quote

het komt me bekend voor wat je uitlegt, volgens mij doe ik het al zo, mischien zit mijn fout in het hok ernaast, na die 2 rode diskettes, moet je dat poortje nou laten ontploffen of niet, zoniet dan kan ik niet terug om die gele te laten ontploffen, ik blijf met het raadsel zitten van 1 rode diskette tekort,
gr abby
Gast
18-01-2007 17:28  Reageer met quote

Hoi abby

Je kunt 5 rode diskettes pakken. 4 heb je er nodig om die honingraad voor die infotrons weg te knallen en die laatste heb je nodig om weer naar de E te komen Dus dat buisje moet je wel wegknallen.

Ik denk dat jij een rode diskette gebruikt om een groene diskette te laten onploffen met een honingraadje eronder en daar onder 3 infotrons. Daar boven zit een infotron Die moet je op die groene diskette laten vallen. (je had 3 infotrons te veel)

Gr tollie
Gast
18-01-2007 20:52  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hoi abby

Je kunt 5 rode diskettes pakken. 4 heb je er nodig om die honingraad voor die infotrons weg te knallen en die laatste heb je nodig om weer naar de E te komen Dus dat buisje moet je wel wegknallen.

Ik denk dat jij een rode diskette gebruikt om een groene diskette te laten onploffen met een honingraadje eronder en daar onder 3 infotrons. Daar boven zit een infotron Die moet je op die groene diskette laten vallen. (je had 3 infotrons te veel)

Gr tollie

dat zou kunnen, dat daar de link ligt, ga het uitproberen, straks, eerst van spyk afkijken, trouwens , lekker windje he buiten! de schutting van de buren ligt er helemaal uit ,ongeveer 1 centimeter van m'n auto, pffffff.....
Gast
18-01-2007 21:14  Reageer met quote

weet nu waar het bij mij aan ligt, ik krijg het niet voor elkaar om die bak te vullen met ballen, kom 2 ballen tekort, daarom wist ik niet zeker of het zo moest, heb je een hint, ik pak een bal rechts 1 bal die je in het begin tegen komt en bij die honingraatje waar je er 1 naar beneden laat vallen, en links bij de groene diskettes kan ik er 1 naar buitn schuiven, en het lukt me niet om de groene diskettes zo te laten vallen dat de zijkant open schiet, dan had ik er nog een paar naar buiten kunnen schuiven, maar helaas!!!!
abby
Gast
19-01-2007 10:12  Reageer met quote

nu nog 1 bal, ik kijg het niet voor elkaar, ik verzin wel allerlei theorieen , maar in de praktijk lukt het niet,
gr abby
Gast
19-01-2007 11:48  Reageer met quote

De ballen die je nodig hebt zijn:

2 ballen die op de zelfde hoogte liggen bij het kastje die gele diskettes laat ontploffen. 1 bal die van de trap van honingraadjes naar beneden kan vallen. De 2 ballen die boven elkaar liggen boven het hok waar ze in moeten vallen. 1 bal iets ernaast schuin onder de groene diskette die je kunt laten vallen.

Je moet 2 ballen van de rechter kant

Er liggen daar 5 ballen en een infotron Zorg ervoor dat je eerst de 2 rode diskettes pakt want anders lukt dat niet Pak daarna de infotron onder die 2 ballen en laat die ballen gewoon naar beneden vallen(die heb je niet nodig) Laat dan de linker 2 ballen vallen Duw er 1 van in het gat wat je vol moet krijgen en de ander duw je helemaal naar rechts De laatste bal die je moet hebben is die op dat muurtje ligt.

Vergeet niet dat groene hokje waar je uit eindelijk de groene diskette in moet duwen groen te laten (niet weg eten dus)

Ik ga weer is een weekendje weg dus Het moet je gewoon lukken Tot maandag

Gr tollie
Gast
19-01-2007 12:22  Reageer met quote

he he het kwartje valt, het zat hem daar beneden, ik dacht dat ik die groene diskette helemaal op die rode moest schuiven, daardoor kon ik die aan de rechterkant niet allebei pakken, nu lukt het wel, bedankt, trouwens ,als je die level begint, zat ik steeds die rand vol met ballen te duwen, nu weer wat geleerd door die andere levels en ga ik onder de groene staan en even haperen, dat is veel sneller.doeeeeg prettig weekend
gr abby
Gast
19-01-2007 17:01 d93 Reageer met quote

het is gelukt hoor en ook meteen level 7, level 4 had ik al bij level 5 zou ik alleen de rechterkant willen weten, en level 8 helemaal beneden met die gravitie, ik hoor nog wel van je,

heb ook level 9 gehaald.

en level 6 gehaald

en 11

gr abby
Gast
21-01-2007 16:04  Reageer met quote

het enigste waar ik echt niet uit komt bij level 10 is op het einde helemaal rechts boven aan, die drie rijen van 5 ballen met 1 infotron ertussen, wilje die ook verklappen? en bij level 12 in het midden die hele rij blokken met af en toe wat schaartjes en groene diskettes eronder en met 5 in fotrons verborgen,
gr abby
Gast
21-01-2007 18:56  Reageer met quote

bij level 5 ook dat onderste vak rechts,
abby
Gast
21-01-2007 19:14  Reageer met quote

Anonymous schreef:
k krijg geen geluid bij supaplex wat moet k doen

HARD ZINGEN....
Gast
22-01-2007 22:27  Reageer met quote

hoi abby

Ben weer terug Smile Ik lees net al die tekst maar zullen we level voor level doen en dan moet je iets beter uitleggen waar je vastloopt goed?

Ik kan met de meeste levels wel helpen Alleen 8 en 20 kan ik nog niet. Bij 8 kan ik ze allemaal pakken alleen kan ik niet bij een E komen.

Bij 20 kan ik er 1 niet pakken maar daar ben je toch nog niet Smile

Gr tollie
Gast
22-01-2007 23:36  Reageer met quote

begin dan met level 10 als je wilt, helemaal rechts boven 3 rijen ballen met 1 infotron ertussen, hoe kan ik daar bij?
abbycail
23-01-2007 22:33  Reageer met quote

level 10 al gedaan?

Laatst aangepast door abbycail op 24-01-2007 11:06, in toaal 2 keer bewerkt
Gast
23-01-2007 23:04  Reageer met quote

Heb je een naam aangemaakt op het forum? Of ben je dat niet abby

Ik ben vanavond bezig geweest met d93 level 10 dat stukje rechtsboven in en krijg het nog niet voorelkaar. Ik hoop dat het nog lukt

Gr tollie
Gast
24-01-2007 0:29  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Heb je een naam aangemaakt op het forum? Of ben je dat niet abby

Ik ben vanavond bezig geweest met d93 level 10 dat stukje rechtsboven in en krijg het nog niet voorelkaar. Ik hoop dat het nog lukt

Gr tollie

ja dat ben ik, zag ineens hoe het moest, weet je wel hoe die gravitie beneden links moet bij level 8 ?
Gast
24-01-2007 0:41  Reageer met quote

Je moet dat buisje laten ontploffen zodat je er niet doorheen hoeft Je moet die bal die links naast de onderste rij groene diskettes ligt op een schaar duwen (je kunt hem eerst insluiten is wat makkelijker) Volgens mij kun je 2 of 3 scharen laten ontploffen als je ze vrijlaat.

Gr tollie
Gast
24-01-2007 10:34  Reageer met quote

heb d94 op breza en bezimen na weer uitgespeeld, alleen level 74 had ik d vorige keer wel,maar nu zie ik het niet, het is een klein leveltje, wil jij misschien even kijken of je het nog weet? kan het niet uitstaan dat ik het niet meer zie, en dan blijft het mar malen. ga nu level 8 van d93, ik dacht al dat het poortje open moest, maar ik kreeg het niet voor elkaar, nogmaals proberen dan maar, gr abby
Plaats Reactie Pagina 30 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: