NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 297, 298, 299 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
06-08-2011 20:11 d97 Reageer met quote

ben tot level 29 gekomen, 21 kom ik niet uit en 30 ook niet
gr abby

Laatst aangepast door abbycail op 06-08-2011 21:41, in totaal 1 keer bewerkt

Corina
06-08-2011 21:24  Reageer met quote

ben nu bij 24 van classic. 21 was geen probleem voor me. hebben we het wel over hetzelfde level?
abbycail
06-08-2011 21:41  Reageer met quote

Corina schreef:
ben nu bij 24 van classic. 21 was geen probleem voor me. hebben we het wel over hetzelfde level?

nee ahhaha had het tegen landi, we zijn met d97 bezig, tuttebol hahahahaha
gr abby
Corina
06-08-2011 22:35  Reageer met quote

zet dat dan erbij oelewapper hahaha. truste
abbycail
06-08-2011 22:59  Reageer met quote

Corina schreef:
zet dat dan erbij oelewapper hahaha. truste

truste hahahhah
gr abby
landie
07-08-2011 11:22 d97 Reageer met quote

zal wel te blond zijn snap er geen toeta van als je dat rechtse
vak hebt kun je toch niet terug? kun je het iets duidelijker uitleggen alsjeblieft gr landie
abbycail
07-08-2011 11:39 Re: d97 Reageer met quote

landie schreef:
zal wel te blond zijn snap er geen toeta van als je dat rechtse
vak hebt kun je toch niet terug? kun je het iets duidelijker uitleggen alsjeblieft gr landie

oke
, zal het stap voor stap doen. je staat dus daar waar je begint.
1 naar beneden en pak die 6 infotrons naast je en ga weer 5 stappen terug, dan 2 naar beneden en 1 naar rechts, 1 naar links, dan 1 naar beneden en 1 naar rechts, en 1 zuigen rechts en weer 1 naar links. 1 naar beneden en 2 naar rechts en dan wachten tot de ballen zijn gevallen en doe dan weer 1 stap naar rechts en wacht weer. dan 3 naar rechts en 2 naar boven en dan naar links en die bal helemaal naar links duwen, en dat doe je ook met die bal erboven maar dan niet helemaal naar links maar een vakje daar open laten. da ga je terug naar dat vak rechts, laat dat groen zitten, ga er naar beneden en ga onder die onderste bal door naar rechts, helemaal aan de rechterkant naar boven en pak vast die 2 infotrons, weer naar beneden en duw die bal helemaal naar links tegen de andere aan, ga terug en duw de volgende bal naar rechts en weer terug en duw die bal naar links, ga terug eronderdoor naar rechts en pak die 2 infotrons en duw de laatste bal naar links, de rest laat je zitten, tot je de linkervak hebt gedaan en het midden vak, let op met heen en weer duwen dat je aan de rechterkant er nog door kunt, als je daar als laatste bent groen pakken voor je eronderdoor gaat naar rechts en dan aan de rechterkant naar boven, je hoeft niet meer terug als die andere vakken goed hebt gedaan, kan je boven langs de rest van de infotrons pakken.
gr abby
landie
07-08-2011 13:01 d97 Reageer met quote

dankjewel voor je uitleg heb het toch iets anders gedaan maar heb hem wel nog x bedankt gr landie
abbycail
07-08-2011 13:13 Re: d97 Reageer met quote

landie schreef:
dankjewel voor je uitleg heb het toch iets anders gedaan maar heb hem wel nog x bedankt gr landie

oke hahhaa
gr abby
landie
08-08-2011 13:29 d97 Reageer met quote

ben ik weer kun je me helpen met 26 kom er niet uit als het een lukt lukt het ander niet meer en andersom hihi gr landie
abbycail
08-08-2011 14:28 Re: d97 Reageer met quote

landie schreef:
ben ik weer kun je me helpen met 26 kom er niet uit als het een lukt lukt het ander niet meer en andersom hihi gr landie

klopt, ik heb gewoon alles gepakt en zorg dat je eindigt bij die infotrons rechtsboven tussen al die ballen, ik ging eronderaan staan en ging langs de ballen naar boven, en die ballen vallen dan en als ik op ooghoogte stond met de infotrons rechts dan terwijl die ballen vallen naar rechts duwen, dan glip je tussen de ballen door zo naar de infotrons en dan kan je ze pakken,
gr abby
landie
08-08-2011 14:53 d97 Reageer met quote

hoe simpel kan het zijn hahaha dankjewel als ik weer een
probleem heb hoor je het gr landie
abbycail
08-08-2011 15:05 Re: d97 Reageer met quote

landie schreef:
hoe simpel kan het zijn hahaha dankjewel als ik weer een
probleem heb hoor je het gr landie

oke ik kan niet verder met level 30
gr abby
abbycail
08-08-2011 20:37  Reageer met quote

hey corina leef je nog?
tollie
09-08-2011 12:43  Reageer met quote

Hey allemaal

Ik heb mijn winplex weer aan de praat op mn nieuwe laptop. Heb gelukkig mijn uitgespeelde levels nog.

Vraag..(abby jij weet dit zeker) Hoeveel levels hebben jullie bij winplex. Ik heb er 4673.

Heb er nu iets meer dan 1100 uitgespeeld en ga nu weer verder

Gr Tollie
abbycail
09-08-2011 14:37  Reageer met quote

tollie schreef:
Hey allemaal

Ik heb mijn winplex weer aan de praat op mn nieuwe laptop. Heb gelukkig mijn uitgespeelde levels nog.

Vraag..(abby jij weet dit zeker) Hoeveel levels hebben jullie bij winplex. Ik heb er 4673.

Heb er nu iets meer dan 1100 uitgespeeld en ga nu weer verder

Gr Tollie

hoi tollie ik heb 4725 levels op winplex staan,
s6 he
gr abby
abbycail
09-08-2011 14:48 d78 level 6 Reageer met quote

heb meteen een vraag voor je bij level 6 ben ik het einde vergeten , weet jij die nog?
gr abby
abbycail
09-08-2011 14:50 swje d15 level 59 Reageer met quote

en bij deze ben ik de rechterkant vergeten
gr abby
tollie
09-08-2011 15:24  Reageer met quote

D78 level 6 is dat met al die diskettes? Die heb ik idd uitgespeeld. Kun je wat precieser zijn waar je vast loopt?

svvje d15 level 59 ben ik nog lange niet haha..

Ik heb trouwens 9125 levels Ik heb er nog meer gevonden. Zijn daar er wat dubbel van want ik weet het echt niet meer.

Gr tollie
abbycail
09-08-2011 18:09  Reageer met quote

tollie schreef:
D78 level 6 is dat met al die diskettes? Die heb ik idd uitgespeeld. Kun je wat precieser zijn waar je vast loopt?

svvje d15 level 59 ben ik nog lange niet haha..

Ik heb trouwens 9125 levels Ik heb er nog meer gevonden. Zijn daar er wat dubbel van want ik weet het echt niet meer.

Gr tollie

ik bedoel het einde, bij de E en ook daar boven
gr abby
tollie
10-08-2011 16:19 d78 level 6 Reageer met quote

@ abby
Je bedoeld vanaf hier ongeveer(zie foto) Of kun je daar ook nog niet komen.

Kun je voor mij is alle level namen die jij hebt hier neer zetten. Volgens mij moet ik er een aantal verwijderen omdat ik dubbele aan het spelen ben.

Gr tollie
abbycail
10-08-2011 16:35 Re: d78 level 6 Reageer met quote

tollie schreef:
@ abby
Je bedoeld vanaf hier ongeveer(zie foto) Of kun je daar ook nog niet komen.

Kun je voor mij is alle level namen die jij hebt hier neer zetten. Volgens mij moet ik er een aantal verwijderen omdat ik dubbele aan het spelen ben.

Gr tollie

ja ongeveer wel, die eerste rij lukte geloof ik wel maar de rest wist ik niet meer zal even kijken naar mijn levels
gr abby
abbycail
10-08-2011 16:45  Reageer met quote

beginnen uiteraard met classic en de dlevels
dan vlad dat
aqua dat
darlokd01 d02 en d03
droz d01
dan hele rits dvb levels
elly dat
hudemaz 1mpx
jengray dat
levelscu dat
muzozavr dat
pixell d01 en d02
raul dat
shadow d13
swje d14 en d15
ve grand actionmpx
velevels d01 en d02
had eerder van corina ook nog alle dlevels apart zodat je ze allemaal kon spelen net als de dvb levels, en er zaten er nog meer bij herinner ik me,maar weet niet hoe ze dat heeft gedaan, ze had ze me gestuurd via email,maar heb ze niet meer,
gr abby
Corina
10-08-2011 20:13 level 60 versa Reageer met quote

abby weet jij nog hoe dat ging in de linker bovenhoek?
gr. corina
abbycail
10-08-2011 21:30 Re: level 60 versa Reageer met quote

Corina schreef:
abby weet jij nog hoe dat ging in de linker bovenhoek?
gr. corina

ja hoor, wil je het ook weten hahahahha
haal 1 vakje groen weg aan de rechterkant van de onderste bal en dan bij de bovenste bal ook 2 vakjes groen weg zodat de bovenste bal naar rechts valt,naast de bal die er onder zit, ga er overheen tot de muur zeg maar, dan naar beneden en naar rechts en de onderste bal naar rechts duwen, en de volgende helemaal naar links dan de bal die op dat groene vlakje ligt naar rechts duwen, als hij valt mee naar beneden gaan en de bal over die rij andere ballen naar rects duwen, en dan de laatste bal weer naar links duwen, nu kan je veilig naar beneden
gr abby
Corina
11-08-2011 11:15 Re: level 60 versa Reageer met quote

abbycail schreef:
ja hoor, wil je het ook weten hahahahha
haal 1 vakje groen weg aan de rechterkant van de onderste bal en dan bij de bovenste bal ook 2 vakjes groen weg zodat de bovenste bal naar rechts valt,naast de bal die er onder zit, ga er overheen tot de muur zeg maar, dan naar beneden en naar rechts en de onderste bal naar rechts duwen, en de volgende helemaal naar links dan de bal die op dat groene vlakje ligt naar rechts duwen, als hij valt mee naar beneden gaan en de bal over die rij andere ballen naar rects duwen, en dan de laatste bal weer naar links duwen, nu kan je veilig naar beneden
gr abby

het lukt me niet abby, kom boven er wel door maar dan eronder weer niet. wat doe ik verkeerd???
gr corina
abbycail
11-08-2011 15:23 Re: level 60 versa Reageer met quote

Corina schreef:
het lukt me niet abby, kom boven er wel door maar dan eronder weer niet. wat doe ik verkeerd???
gr corina

geen idee wat je verkeerd doet hahaha
je gaat er dus over heen ga om het groen heen en duw de bal naar rechts, en dan de bal die erboven op het groen ligt naar rechtsduwen,maar mag niet vallen dus meegaan naar onderen terwijl je naar rechts duwt en dan nog een bal naar links duwen, je moet wel zorgen dat je voor je er komt de ruimte er is om naar rechts te kunnen duwen zonder dat ze op het randje liggen
gr abby
Corina
11-08-2011 15:41  Reageer met quote

ja precies, daar zit het probleem denk ik, maar bedankt
gr corina
abbycail
11-08-2011 16:39  Reageer met quote

Corina schreef:
ja precies, daar zit het probleem denk ik, maar bedankt
gr corina

als ik dat moet uitleggen geef je maar een gil
gr abby