NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 298, 299, 300 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
11-08-2011 18:41  Reageer met quote

Corina schreef:
gillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

oke oke rustig maar..........................
je komt dus bij dat ballenvak met die infotrons in het midden, ga in het midden staan van de onderste 3 ballen, en zet stap naar rechts.
dan dan naar boven eb bal naar rechts duwen, en volgende bal ook
pak die 2 infotrons links van je en ga naar beneden en naar links doe het stap voor stap dus steeds 1 stap en even wachten tot bal boven je is gevallen , dan sta je daar en zuig links dat groen weg bij die onderste bal en ga 2 omhoog zuig links 1 omhoog en zuig links bal valt naar rechts op groen vlakje eroverheen naar links duw onderste bal naar rechts en weer bal naar links duwen, bal op het groene vlakje naar rechts duwen en laatste bal weer naar links duwen, als je het nu nog niet weet hang ik me op hahaahahha
gr abby

Corina
11-08-2011 18:48  Reageer met quote

bedankt lieverd, helemaal duidelijk hahaha, hang je dus maar niet op
abbycail
11-08-2011 18:58  Reageer met quote

Corina schreef:
bedankt lieverd, helemaal duidelijk hahaha, hang je dus maar niet op

ahahaha hoe is het trouwens met je, we praten niet veel meer, ruud heeft na 30 jaar zijn dochter weer gevonden, toen hij ging scheiden was zijn ex net zwanger en ruud heeft al die jaren gezocht naar zijn dochter maar ze was spoorloos, nu had zij op facebook een profiel aangemaakt en zo heeft hij haar eindelijk gevonden, haar verhaal is heel tragisch, ze is mishandeld door haar moeder en uit huis geplaatst in pleeggezinnen en daar weer sexueel misbruikt door pleegbroers, en nog veel meer ellende,ze was zo gelukkig toen ruud haar mailde, ze wist dat ze een vader en een broer had maar kreeg van niemand antwoord erop als ze er naar vroeg, ze was blij verrast dat ze nog een broer had, chris dus, zondag is ruud er heen geweest met erik en volgend weekend komt ze een weekend hierheen, en gaan we bji chris en mirjam op bezoek,
heb er nu dus nog een dochter bij hahahaha
gr abby
Corina
11-08-2011 21:44  Reageer met quote

had je bij play een mailtje gestuurd, lees maar als dat nog kan tenminste. is al een weekje geleden. wat een ontwikkelingen zeg, spannend. ben benieuwd naar de ontmoeting. gr corina
abbycail
11-08-2011 21:58  Reageer met quote

Corina schreef:
had je bij play een mailtje gestuurd, lees maar als dat nog kan tenminste. is al een weekje geleden. wat een ontwikkelingen zeg, spannend. ben benieuwd naar de ontmoeting. gr corina

de mailtjes bij play heb ik weggegooid, zijn er 10 tallen en meestal onzin, ik let wel op of jij ertussen zit,maar zag niets, kan het ook over de hoofd gezien hebben
gr abby
Corina
14-08-2011 15:38  Reageer met quote

abby, ze zijn waarschijnlijk wat soepeler hier geworden met de chat. zet dus ook hier mijn verhaal maar op. de jongste hond van mijn zus, tommy, is 3 weken geleden 2x in een week gepakt door grote honden. de eerste keer door een oude herdershond, dus was gelukkig alleen wat haren kwijt omdat hij zo´n dikke vacht heeft. de 2e keer door een amerikaanse stafford of zoiets. daarbij wel gewond geraakt. vele doktersbezoeken gehad en medicijnen. nu gaat het wel weer een beetje met hem maar is nog niet de oude tommy helaas.
hoe was het weekend met je nieuwe dochter?
gr.corina
ps heb je al eens op youtube.com gekeken? daar staan heel veel video's van levels
abbycail
14-08-2011 17:56  Reageer met quote

Corina schreef:
abby, ze zijn waarschijnlijk wat soepeler hier geworden met de chat. zet dus ook hier mijn verhaal maar op. de jongste hond van mijn zus, tommy, is 3 weken geleden 2x in een week gepakt door grote honden. de eerste keer door een oude herdershond, dus was gelukkig alleen wat haren kwijt omdat hij zo´n dikke vacht heeft. de 2e keer door een amerikaanse stafford of zoiets. daarbij wel gewond geraakt. vele doktersbezoeken gehad en medicijnen. nu gaat het wel weer een beetje met hem maar is nog niet de oude tommy helaas.
hoe was het weekend met je nieuwe dochter?
gr.corina
ps heb je al eens op youtube.com gekeken? daar staan heel veel video's van levels

ach wat zielig zeg, ben er ook altijd bang voor, stacey blaft steeds tegen grote honden en gaat er achteraan, 1 x ging er ook een grote hond achter haar aan, maar ze was gelukkig te snel voor hem, hoop dat tommy gauw beter word, heb het wel gehoord van levels op youtube maar zag alleen levels die ik al had, het weekend van mijn nieuwe dochter is volgende week hahaha, heb je thea al begroet op bc?
ge abby
abbycail
14-08-2011 18:00  Reageer met quote

trouwens heb weer een account aangemaakt op bokito verveelde me, heet daar nu 1debby2, ze weten niet dat ik abby ben he, en zit altijd in de ocean room
hahahahaha
gr abby
tollie
15-08-2011 21:41 Re D78 level 6 plus een vraagje Reageer met quote

Hey

D78 level 6 lukt me op moment nog niet best. Ben er wel achter dat als je die foto van mij ziet die ik geplaatst had dat je vanaf waar je staat recht omhoog moet en op die gespiegelde L een diskette moet duwen zo kun je er helemaal omheen.

Maar nu heb ik een vraag. Heeft iemand van jullie van D22 level 19 (RETRO)al Volgens mij ben ik niet snel genoeg! of zijn er andere tips

Ik heb dan D22 bijna uitgespeeld

Gr tollie
abbycail
16-08-2011 19:11 Re: Re D78 level 6 plus een vraagje Reageer met quote

tollie schreef:
Hey

D78 level 6 lukt me op moment nog niet best. Ben er wel achter dat als je die foto van mij ziet die ik geplaatst had dat je vanaf waar je staat recht omhoog moet en op die gespiegelde L een diskette moet duwen zo kun je er helemaal omheen.

Maar nu heb ik een vraag. Heeft iemand van jullie van D22 level 19 (RETRO)al Volgens mij ben ik niet snel genoeg! of zijn er andere tips

Ik heb dan D22 bijna uitgespeeld

Gr tollie

d22 heb ik niet? gaat tot d12 en dan komt d77, zoals ik al zei heb ze wel gehad van corina per mail maar heb ze nu niet meer, mijn pc was gecrast en heb zelf de levels terug gehaald, maar deze weet ik niet hoe, dus als je mij dat kan uitleggen?herinner me nog meer d13 en zo

gr abby
landie
17-08-2011 10:01 d22 Reageer met quote

kan je niet helpen heb d22 ook niet
gr landie
abbycail
17-08-2011 14:06 Re: d22 Reageer met quote

landie schreef:
kan je niet helpen heb d22 ook niet
gr landie

vroeg het aan tollie hahaaha
gr abby
tollie
17-08-2011 20:07  Reageer met quote

Moet ik je een aantal levels sturen via de mail??
abbycail
17-08-2011 21:53  Reageer met quote

tollie schreef:
Moet ik je een aantal levels sturen via de mail??

is goed heb nieuwe mailadres en dat is g.steensma@gmail.com
kun je ook uitleggen hoe ik het moet doen, ben het een beetje vergeten,
gr abby
tollie
18-08-2011 22:19  Reageer met quote

Hoi abby

Kun je even precies aangeven welke D levels je wel hebt. Je zegt op pagina 298 dat je een heleboel D levels hebt maar ik weet dus niet welke.

Groetjes Tollie
abbycail
19-08-2011 8:07  Reageer met quote

tollie schreef:
Hoi abby

Kun je even precies aangeven welke D levels je wel hebt. Je zegt op pagina 298 dat je een heleboel D levels hebt maar ik weet dus niet welke.

Groetjes Tollie

gewoon de standaard die krijgt als je supaplex download
gr abby
tollie
19-08-2011 16:22  Reageer met quote

Hey

Ik heb dus geen idee wat de standaard levels zijn als je supaplex download. Ik heb dat is in 2006 of 2007 gedownload en heb toen is een aanvulling van jou gekregen en die staan allemaal door elkaar nu dus heb geen idee. Kun je niet een lijst maken met levels die je wel hebt.

gr tollie
abbycail
19-08-2011 17:21  Reageer met quote

tollie schreef:
Hey

Ik heb dus geen idee wat de standaard levels zijn als je supaplex download. Ik heb dat is in 2006 of 2007 gedownload en heb toen is een aanvulling van jou gekregen en die staan allemaal door elkaar nu dus heb geen idee. Kun je niet een lijst maken met levels die je wel hebt.

gr tollie

d1 t/m 12 dan 77 en 78 en dan 92 t/m 98
gr abby
tollie
19-08-2011 21:07  Reageer met quote

Abby je hebt mail en ongelovelijk veel levels (misschien wel dubbel maar goed)

Gr Tollie
abbycail
19-08-2011 21:40  Reageer met quote

tollie schreef:
Abby je hebt mail en ongelovelijk veel levels (misschien wel dubbel maar goed)

Gr Tollie

oke ga meteen kijken, bedankt
gr abby
abbycail
19-08-2011 21:58  Reageer met quote

hoi tollie ik heb ze en het is me gelukt om ze in de map levels te krijgen, levelscu wil ik je wel sturen, maar je moet me even vertellen hoe ik hem uit de map levels naar email krijg om hem te versturen, ben een leek op dat gebied
gr abby
tollie
19-08-2011 22:19  Reageer met quote

Hey

Fijn dat het gelukt is

Als je mij een mail wilt sturen dan ga je naar BIJLAGE TOEVOEGEN en dan zoek je de map Winplex op en open in de map winplex het mapje LEVELS en klik op Levelscu en klik dan op openen en hij zit in je mail die je naar mij wilt versturen

Groeten Tollie
abbycail
19-08-2011 22:29  Reageer met quote

tollie schreef:
Hey

Fijn dat het gelukt is

Als je mij een mail wilt sturen dan ga je naar BIJLAGE TOEVOEGEN en dan zoek je de map Winplex op en open in de map winplex het mapje LEVELS en klik op Levelscu en klik dan op openen en hij zit in je mail die je naar mij wilt versturen

Groeten Tollie

sorry waar kan ik die bijlage toevoegen vinden?
gr abby
abbycail
19-08-2011 22:30  Reageer met quote

en landi als je de levels ook wil kan ik ze doorsturen naar jou, moet je wel je email adres even geven
gr abby
abbycail
19-08-2011 22:40  Reageer met quote

tollie ik heb gedaan wat je zei en hoop dat het is gelukt, had alleen je email adres niet meer en bij jou mail stond hij maar voor de helft dus hebt gegokt, . com of was het .nl?
gr abby
tollie
19-08-2011 22:57  Reageer met quote

Het is je gelukt SUPER bedankt.

Gr Tollie
abbycail
19-08-2011 23:31  Reageer met quote

tollie schreef:
Het is je gelukt SUPER bedankt.

Gr Tollie

oke gelukkig hahha
gr abby
landie
20-08-2011 10:06  Reageer met quote

hey abby,lief dat je aan me dacht, maar probeer eerst de levels die ik heb door te komen.
wat de laatste tijd niet echt lukt haha.
maar toch bedankt voor je aanbod
gr landie
abbycail
20-08-2011 10:52  Reageer met quote

landie schreef:
hey abby,lief dat je aan me dacht, maar probeer eerst de levels die ik heb door te komen.
wat de laatste tijd niet echt lukt haha.
maar toch bedankt voor je aanbod
gr landie

is goed hoor,als het zover is geef je maar een gil
gr abby
tollie
20-08-2011 11:05  Reageer met quote

Hey abby

Levelsku is hetzelfde als levels.d28. Dan weet je dat ook.

gr tollie
Plaats Reactie Pagina 299 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 298, 299, 300 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: