NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 302, 303, 304 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
18-09-2011 19:19  Reageer met quote

tollie schreef:
Zo nu ben ik ook bij D35 level 53 en ik krijg het ook niet voor elkaar!

Gr tollie

ben nu met d32 bezig

landie
19-09-2011 10:08 d35 Reageer met quote

ok kom niet echt verder met die ik nu heb.
mijn mail is landie@live.nl dus als je ze wilt sturen graag.
gr landie
abbycail
19-09-2011 11:21 Re: d35 Reageer met quote

landie schreef:
ok kom niet echt verder met die ik nu heb.
mijn mail is landie@live.nl dus als je ze wilt sturen graag.
gr landie

is gebeurd, hoor wel als het is gelukt
Corina
19-09-2011 11:24  Reageer met quote

abbycail schreef:
heb ze gestuurd corina, ik hoor wel of het gelukt is

dank je. heb op dit moment geen internet op mijn eigen computer dus moet ff een paar dagen geduld hebben.

gr. corina
abbycail
19-09-2011 12:22  Reageer met quote

Corina schreef:
dank je. heb op dit moment geen internet op mijn eigen computer dus moet ff een paar dagen geduld hebben.

gr. corina

oke, ben nu op bc
gr abby
landie
19-09-2011 13:25  Reageer met quote

hey abby heb je mail ontvangen djw daar voor.
moet alleen ff op mijn dochter wachten want heb geen idee
hoe ik ze in mijn map moet krijgen ok
gr landie.
landie
19-09-2011 15:49  Reageer met quote

hey abby mijn dochter heeft er een deel op kunnen zetten
maar bij een paar lukt het niet
oa bij d35 want ze zegt dat dat een video bestand is.
maar ik begreep dat jullie die wel konden spelen toch?
moet je dat dan anders doen of gaat dat niet,hoor het wel
gr landie
abbycail
19-09-2011 16:01  Reageer met quote

landie schreef:
hey abby mijn dochter heeft er een deel op kunnen zetten
maar bij een paar lukt het niet
oa bij d35 want ze zegt dat dat een video bestand is.
maar ik begreep dat jullie die wel konden spelen toch?
moet je dat dan anders doen of gaat dat niet,hoor het wel
gr landie

ik heb alles opgeslagen in deze computer, dan klik ik deze computer aan en klik dan c station aan, dan programma files, dan telco en dan zie je map winplex en die klik ik aan, dan zie je map levels staan, pak de opgeslagen levels erbij en pak d35 vast met je rechter muis en sleep hem naar de map levels, dat heb ik zo met alle levels gedaan,omdat ik het anders ook niet weet, als je ze gesleept hebt start je opnieuw winplex op en ze staan er dan in
gr abby
abbycail
19-09-2011 16:26  Reageer met quote

tollie ben met d32 bezig en level 53 rechts in het midden boven zie je 2 infotrons een rode eronder en links erboven een bal zitten, ben vergeten hoe die ging, weet jij dat nog?
gr abby
landie
19-09-2011 16:31  Reageer met quote

ze heeft nog eens gekeken. ik heb ze niet allemaal maar wel een groot deel, 35 was nu ook gelukt, dus hartstikke bedankt kan nu weer vooruit.
gr landie
abbycail
19-09-2011 17:57  Reageer met quote

landie schreef:
ze heeft nog eens gekeken. ik heb ze niet allemaal maar wel een groot deel, 35 was nu ook gelukt, dus hartstikke bedankt kan nu weer vooruit.
gr landie

PROBEER DIE ANDERE LATER MAAR EENS ZOALS IK HEBT GEZEGT, TROUWENS ER ZITEN EEN HOOP BIJ DIE WE AL GEHAD HEBBEN HOOR DAT BLIJF JE TOCH HOUDEN
GR ABBY
abbycail
19-09-2011 17:57  Reageer met quote

oeps caps
tollie
19-09-2011 19:25  Reageer met quote

abbycail schreef:
tollie ben met d32 bezig en level 53 rechts in het midden boven zie je 2 infotrons een rode eronder en links erboven een bal zitten, ben vergeten hoe die ging, weet jij dat nog?
gr abby

Oei Zover ben ik nog niet!

Kun je mij ff helpen met Level 31 van D35 Brain + murphy = exit Ik pieker mij suf!
abbycail
19-09-2011 19:40  Reageer met quote

tollie schreef:
Oei Zover ben ik nog niet!

Kun je mij ff helpen met Level 31 van D35 Brain + murphy = exit Ik pieker mij suf!

tuurlijk.moest ook piekeren hoor, zelfs nu weer.

eerst 1 naar links - 1 naar beneden en 1 naar links en onder 1 zuigen en dan weer terug , bal naar links duwen tot hij 1 naar beneden valt 1 groen wegzuigen onder je en andere bal naar links duwen, dan kastje duwen en onder je 2 groen naar beneden en rechts groen weg zuigen en naar boven door het poortje, je komt beneden poortje uit, groen voor je wegzuigen, en bovenste bal naar rechts duwen en die eronder naar links, of rechts hahahhaa en je kan eronder in
gr abby
landie
19-09-2011 19:45 levels Reageer met quote

hey abby hebben het nog eens geprobeert
heb ze nu wel dus ik kan vooruit.
nogmaals bedankt en als ik hulp nodig heb hoor je het hihi
gr landie
tollie
19-09-2011 19:50  Reageer met quote

abbycail schreef:
tuurlijk.moest ook piekeren hoor, zelfs nu weer.

eerst 1 naar links - 1 naar beneden en 1 naar links en onder 1 zuigen en dan weer terug , bal naar links duwen tot hij 1 naar beneden valt 1 groen wegzuigen onder je en andere bal naar links duwen, dan kastje duwen en onder je 2 groen naar beneden en rechts groen weg zuigen en naar boven door het poortje, je komt beneden poortje uit, groen voor je wegzuigen, en bovenste bal naar rechts duwen en die eronder naar links, of rechts hahahhaa en je kan eronder in
gr abby

haha Dat was de manier die ik nog niet geprobeerd had DANK JE!!

Kan ik je misschien helpen met level 54 Die heb ik zojuist uitgespeeld
abbycail
19-09-2011 20:50  Reageer met quote

tollie schreef:
haha Dat was de manier die ik nog niet geprobeerd had DANK JE!!

Kan ik je misschien helpen met level 54 Die heb ik zojuist uitgespeeld

als je wilt maar ik weet hem vanaf het begin al niet, waar ik heen moet en hoe, alleen het eerste vakje bij de E en het vakje rechts ernaast weet ik
gr abby
abbycail
19-09-2011 20:51 Re: levels Reageer met quote

landie schreef:
hey abby hebben het nog eens geprobeert
heb ze nu wel dus ik kan vooruit.
nogmaals bedankt en als ik hulp nodig heb hoor je het hihi
gr landie

fijn, ik hoor het wel hahaha
gr abby
tollie
19-09-2011 21:05  Reageer met quote

abbycail schreef:
als je wilt maar ik weet hem vanaf het begin al niet, waar ik heen moet en hoe, alleen het eerste vakje bij de E en het vakje rechts ernaast weet ik
gr abby

Ik had verwacht dat jij toch geen probleem zou hebben met dit level Als je die 2 vakken weet ga dan verder naar rechts en laat die schaar precies zo knallen dat het buisje links en rechts allebij weg zijn Zo kun je terug.

Ga dan bij die blokken in het midden staan en zuig onder en ga naar links. Duw dan het overgebleven blok op die schaar en pak de 3 infotrons (Vergeet niet het vakje onder te zuigen want daar moet je weer een blok in duwen.

Ga dan door het poortje waar de schaar voorzat toen je begon en volg je weg. Je kunt maar 1 kant op

Het level is vrij makkelijk maar er zitten hier en daar een paar oplet momentjes dus ik leg het niet helemaal uit

SUC 6

Oja verder dan 62 kom je niet want die heeft geen EXIT GRRRRR
abbycail
19-09-2011 21:30  Reageer met quote

tollie schreef:
Ik had verwacht dat jij toch geen probleem zou hebben met dit level Als je die 2 vakken weet ga dan verder naar rechts en laat die schaar precies zo knallen dat het buisje links en rechts allebij weg zijn Zo kun je terug.

Ga dan bij die blokken in het midden staan en zuig onder en ga naar links. Duw dan het overgebleven blok op die schaar en pak de 3 infotrons (Vergeet niet het vakje onder te zuigen want daar moet je weer een blok in duwen.

Ga dan door het poortje waar de schaar voorzat toen je begon en volg je weg. Je kunt maar 1 kant op

Het level is vrij makkelijk maar er zitten hier en daar een paar oplet momentjes dus ik leg het niet helemaal uit

SUC 6

Oja verder dan 62 kom je niet want die heeft geen EXIT GRRRRR

je zal de rest toch ook moeten uitleggen, anders heb ik er nog niets aan, zover als jij uitlegd was ik al gekomen maar dacht laat ik maar van begin zeggen, is gemakkelijker
gr abby
landie
20-09-2011 20:47 levels Reageer met quote

hey luitjes idd kei leuke levels kan weer vooruit
nogmaals bedankt tot nu toe nog geen problemen hihi
gr landie
abbycail
20-09-2011 21:27 Re: levels Reageer met quote

landie schreef:
hey luitjes idd kei leuke levels kan weer vooruit
nogmaals bedankt tot nu toe nog geen problemen hihi
gr landie

fijn houden zo hahaha
abbycail
21-09-2011 9:59 d35 level 54 Reageer met quote

heb hem gehaald hoor, bedankt voor je uitleg Smile
het probleem zat bij dat vak na de groene diskettes boven de E was schijnbaar niet snel genoeg en had dus maar 1 rode en daar had ik geen erg in dus kon niet verder naar links, ineens viel het kwartje en de rest was peulenschil
gr abby
landie
21-09-2011 14:08 d35 level 54 Reageer met quote

hey abby of tollie hoe deden jullie dat dan in dat vak met die groene discs helemaal rechts boven daar kom ik niet door.
en 50 en 53 lukt ook niet . heb dus nu toch problemen ha ha
gr landie
abbycail
21-09-2011 15:23 Re: d35 level 54 Reageer met quote

landie schreef:
hey abby of tollie hoe deden jullie dat dan in dat vak met die groene discs helemaal rechts boven daar kom ik niet door.
en 50 en 53 lukt ook niet . heb dus nu toch problemen ha ha
gr landie

eerst laat je de groene boven het poortje vallen, dan de groene helemaal rechts boven, ga daar boven naar lijks haal die 3 infotrons rond die groene weg en duw die groene naar rechts op de andere ,ga weer naar links en ga onder die bovenste groene staan en zuig links die infotron ernaast en ga er onder uit hij ontploft op de groene de rest is peuleschil, zeg maar wat je niet weet bij level 50, die heb ik wel en 53 heb ik ook niet
gr abby
abbycail
21-09-2011 15:26 d35 level 50 Reageer met quote

o zie het al dit is kwestie van aantal keren op nieuw doen en zorgen dat de linkse bal eerst valt en de rechtse dan ook naar rechts valt, is gewoon kwestie van timing,
gr abby
landie
21-09-2011 19:30 d35 level 54 Reageer met quote

bij 54 bedoel ik dat vak met groene discs en 1 bal helemaal rechts boven daar kom ik niet door. en bij 50 krijg ik die ballen voor de e niet weg
ik krijg die bal niet op die groene!
gr landie
landie
21-09-2011 19:44 d35 level 54 Reageer met quote

54 heb ik nu was een kwestie van vlug zijn haha,
nu 50 nog. gr landie
abbycail
21-09-2011 20:30 Re: d35 level 54 Reageer met quote

landie schreef:
54 heb ik nu was een kwestie van vlug zijn haha,
nu 50 nog. gr landie

als het echt niet gaat 50 geef je maar een gil dan zal ik kijken of ik het kan uitleggen,moet het ook weer opnieuw onder de knie krijgen,
gr abby
landie
22-09-2011 10:45 d35 level 50 Reageer met quote

hey abby heb het al tig x geprobeert maar die laatste ballen ploffen telkens door die draai dingen
bij mij en daarom krijg ik de e niet vrij.dus als je wil uitleggen graag
gr landie
Plaats Reactie Pagina 303 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 302, 303, 304 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: