|
|
|
|
| Corina |
| 27-10-2011 18:32 Re: d39 level 3 |
|
|
|
| abbycail schreef: | | pak daar die infotron beneden dan 13 x omhoog en 4x naar links, onder en boven zuigen,en 1 naar rechts schuif bovenste bal naar rechts, zie je 5 ballen opelkaar en bovenaan 1 bal ernaast met 4 infotrons eronder ,zuig naast die bal groen weg en nog een x eronder, bal valt naar rechts en duw hem weg naar beneden, dan zie je 4 ballen boven elkaar en 1 ernaast met 3 infotrons eronder doe hier hetzelfde ,2 weg zuigen maar die niet wegduwen dan naar boven naar links en de bovenste bal van de 2de rij ballen weg duwen naar rechts, en vanaf hier weet ik het niet meer hahahaha, ben het ineens kwijt, kijk of je er zelf uitkomt anders weet tollie of landy het wel, die hebben het net gedaan ook. gr abby |
ik heb hem, enorm bedankt lieverd
gr corina |
|
|
|
|
| abbycail |
| 27-10-2011 18:53 Re: d39 level 3 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik heb hem, enorm bedankt lieverd
gr corina |
pfffffffffffffff gelukkig deed hem daarna weer en in 1x gelukt, dacht wacht maar af hahahahha
gr abby |
| landie |
| 27-10-2011 20:06 d39 |
|
|
|
heeft iemand van jullie level 15 ik snap alles behalve
die 33 extra infr uit dat glitter ding ik krijg er maar 31
gr landie |
| Corina |
| 27-10-2011 20:17 Re: d39 |
|
|
|
| landie schreef: | heeft iemand van jullie level 15 ik snap alles behalve
gr landie |
heb hem net geprobeerd en kreeg er 33. je moet ervoor zorgen dat je die gele diskettes niet tegen een grijs blokje aanzet, maar mag wel tegen een geel blokje. als het goed is krijg je er dan 33.
gr. corina |
| abbycail |
| 27-10-2011 20:20 Re: d39 |
|
|
|
| landie schreef: | heeft iemand van jullie level 15 ik snap alles behalve
gr landie |
o je herinner me nog dat corina en ik daar een poos zoet mee waren, we hebben hem wel gehaald,maar zal weer opnieuw moeten denken, misschien is slimme tollie al zover, hij weet alles hahaha , zal wel even zoeken op het forum of ik de uitleg kan vinden,
gr abby |
| abbycail |
| 27-10-2011 20:24 d39 level 15 |
|
|
|
heb gekeken en kijk maar eens op pagina 207 daar hebben we het er over
gr abby |
| landie |
| 27-10-2011 20:25 d39 |
|
|
|
waar zet je ze dan neer? en hoe kom je door dat linkse waar die infr boven zit?
gr landie |
| landie |
| 27-10-2011 21:03 |
|
|
|
ik krijg er steeds maar 30 uit 1x 31 wat doe ik toch fout
heb ze niet tegen de grijze blokken aan staan snap het niet!
gr landie |
| abbycail |
| 27-10-2011 21:31 |
|
|
|
| landie schreef: | ik krijg er steeds maar 30 uit 1x 31 wat doe ik toch fout
heb ze niet tegen de grijze blokken aan staan snap het niet!
gr landie |
kijk op pagina 207 landy
gr abby |
| abbycail |
| 27-10-2011 22:57 d39 |
|
|
|
level 7 bij het begin, linkerkant? ben het vergeten
gr abby |
| landie |
| 28-10-2011 10:24 d39 |
|
|
|
heb ik gedaan zo deed ik en doe ik het ook maar krijg er maar 30 of 31 snap het niet!
gr landie |
| tollie |
| 28-10-2011 11:09 d39 level 15 |
|
|
|
hey allen
Zet de diskettes zo neer. Laat het bewegende ding ontploffen waar je het gele pijltje ziet staan. Ik kan er dan 37 pakken
Gr tollie
Ps bedankt voor je complimentje abby
 |
| Corina |
| 28-10-2011 11:15 Re: d39 |
|
|
|
| abbycail schreef: | level 7 bij het begin, linkerkant? ben het vergeten
gr abby |
3 links, 1 omhoog 2 links en wachten tot info is gevallen naar rechts.
1 beneden, 2 links. 1 omhoog info pakken. 2 omhoog, bal laten vallen en info pakken en ook die andere 2 ballen laten vallen. 2 groene hokjes rechts laten staan. ballen naar beneden laten komen en meteen in rechterhoekje gaan staan. je kan zo de ballen naar lins duwen en omhoog en weer uit het vak beneden.
gr. corina |
| landie |
| 28-10-2011 12:17 d39 |
|
|
|
hey tollie ik heb het met 5 gele gedaan zodat ik 1gele over heb voor de zijkant om na beneden te kunnen en nu kreeg ik er precies 33. dus bedankt voor het plaatje.nou ben ik vergeten hoe ik dat deed helemaal links bij die ballen en 2 groene discs kan iemand mij dat zeggen bvd.
ps.weet je level 9 nog? |
| tollie |
| 28-10-2011 12:30 Re: d39 |
|
|
|
| landie schreef: | hey tollie ik heb het met 5 gele gedaan zodat ik 1gele over heb voor de zijkant om na beneden te kunnen en nu kreeg ik er precies 33. dus bedankt voor het plaatje.nou ben ik vergeten hoe ik dat deed helemaal links bij die ballen en 2 groene discs kan iemand mij dat zeggen bvd.
ps.weet je level 9 nog? |
Idd met 5 diskettes want hoe ik het plaatje had kon het niet hahaha
Level 9 moet je die infotron rechts tussen de ballen wel pakken.
Ga tussen de rechter 2 rijen ballen 2 naar beneden en zuig onder. Ga omhoog. Duw de bovenste bal van de linker rij helemaal naar rechts.
Duw dan de bovenste bal van de linker rij ook helemaal naar rechts Zodat je het vak van de infotron afsluit.
Ga dan links 2 naar beneden zuig het onderste groene vakje weg en ga omhoog.
Nu kun je de infotron pakken door naar beneden te gaan te zuigen en gauw naar links voordat je dat blok op je kop valt
Suc6
gr tollie |
| abbycail |
| 28-10-2011 13:24 Re: d39 |
|
|
|
| Corina schreef: | 3 links, 1 omhoog 2 links en wachten tot info is gevallen naar rechts.
1 beneden, 2 links. 1 omhoog info pakken. 2 omhoog, bal laten vallen en info pakken en ook die andere 2 ballen laten vallen. 2 groene hokjes rechts laten staan. ballen naar beneden laten komen en meteen in rechterhoekje gaan staan. je kan zo de ballen naar lins duwen en omhoog en weer uit het vak beneden.
gr. corina |
heb hem hoor, ik wist wel wat ik moest doen,maar liet het verkeerde groene vlakje staan, voor die ballen erboven, djw poepie  |
| landie |
| 28-10-2011 13:35 d39 |
|
|
|
bedankt tollie level 9 gehaald.
weet jij bij 15 misschien hoe je dat doet bij die rijen ballen en 2 gr discs helemaal rechts ik weet niet meer hoe ik dat gedaan heb.
gr landie |
| landie |
| 28-10-2011 14:00 d39 |
|
|
|
laat maar heb hem al hihihi  |
| abbycail |
| 29-10-2011 10:58 d39 level 15 |
|
|
|
nou ben ik de onder kant aan de rechterkant weer vergeten, wie o wie helpt me uit de brand hahahaha
gr abby |
| landie |
| 29-10-2011 11:14 d39 level15 |
|
|
|
wat bedoel je precies na dat gr floppie of wat?
gr landie |
| abbycail |
| 29-10-2011 12:57 Re: d39 level15 |
|
|
|
| landie schreef: | wat bedoel je precies na dat gr floppie of wat?
gr landie |
ja helemaal rechts onder in de hoek
gr abby |
| tollie |
| 29-10-2011 13:05 |
|
|
|
Dat plaatje wat ik heb geplaats daar moet je de meest rechtse gele diskette 4 naar rechts drukken 1 naar beneden 1 naar rechts 3 naar beneden en 2 naar rechts. (dan staat hij bij de gele buisjes)
Zorg wel ff waar je hem heen drukt dat je de infotrons pakt en 1 bal zo laat liggen dat je die nadat je de gele diskette laat ontploffen via het kastje hem naar beneden kan laten vallen op de groene diskette
gr tollie |
| abbycail |
| 29-10-2011 13:10 |
|
|
|
| tollie schreef: | Dat plaatje wat ik heb geplaats daar moet je de meest rechtse gele diskette 4 naar rechts drukken 1 naar beneden 1 naar rechts 3 naar beneden en 2 naar rechts. (dan staat hij bij de gele buisjes)
Zorg wel ff waar je hem heen drukt dat je de infotrons pakt en 1 bal zo laat liggen dat je die nadat je de gele diskette laat ontploffen via het kastje hem naar beneden kan laten vallen op de groene diskette
gr tollie |
dat weet ik maar bedoel dat vak dat erna komt RECHTS BENEDEN hahaha |
| landie |
| 29-10-2011 13:46 |
|
|
|
je moet zorgen da je daar beneden 3 ballen op 1 rij krijgt voor die infr dan 2 na beneden 1 zuigen en terug dan valt die bal van de infr de bovenste ballen wel elke keer na rechts duwen en zo werk je dat rijtje af.
ps weet jij van level 25 hoe je dat moet doen met die 4 ballen boven de e
gr landie |
| abbycail |
| 29-10-2011 14:38 |
|
|
|
| landie schreef: | je moet zorgen da je daar beneden 3 ballen op 1 rij krijgt voor die infr dan 2 na beneden 1 zuigen en terug dan valt die bal van de infr de bovenste ballen wel elke keer na rechts duwen en zo werk je dat rijtje af.
ps weet jij van level 25 hoe je dat moet doen met die 4 ballen boven de e
gr landie |
dat weet ik wel maar hoe was de vraag
zal straks kijken naar 25, sta op het punt boodschappen te doen |
| abbycail |
| 29-10-2011 15:51 |
|
|
|
| abbycail schreef: | dat weet ik wel maar hoe was de vraag
zal straks kijken naar 25, sta op het punt boodschappen te doen |
laat maar heb hem al |
| tollie |
| 29-10-2011 16:08 d39 level 12 |
|
|
|
hey toppers
Ik was met level 12 bezig van 39 maar ik kom er 3 te kort. Iemand een idee
Gr tollie |
| abbycail |
| 29-10-2011 17:57 Re: d39 level 12 |
|
|
|
| tollie schreef: | hey toppers
Ik was met level 12 bezig van 39 maar ik kom er 3 te kort. Iemand een idee
Gr tollie |
had die even over geslagen,omdat ik dat zo.n rotlevel vond, heb hem wel ooit gehaald,maar wist ook niet goed meer hoe, als je nou hierboven op zoeken drukt, en dan d39 in vult kom je bij heel veel pagina's over d39,heb hem toen samen met corina uitgepuzzelt dus staat vast wel iets bij
gr abby |
| landie |
| 29-10-2011 18:16 d39 level12 |
|
|
|
hoe zet jij die gele dan neer ik kom er 13 tekort? ik zet ze na links onder
gr landie |
| tollie |
| 29-10-2011 18:52 |
|
|
|
Ja gehaald.
Je moet die 6 rode diskettes pakken. Als je die hebt laat je de linker glitterding vrij. Het volgende vak maak je open met een rode diskette en laat tegelijkertijd dat glitterding wat je vrij hebt gelaten ontploffen zodat het derde glitterding vrij komt. Je krijgt er maar 7 infotrons uit maar dat is niet erg.
Laat de andere 2 glitterdingen ontploffen onder een blok. Maar de andere 3 hokken open en je hebt daarna nog 2 rode diskettes over.
Duw 3 gele diskettes naar de hokken waar 4 infotrons in zitten. Laat per gele diskette 2 hokken open knallen. Zet bij de laatste 2 hokken een rode diskette.
De overige diskettes zet je in een schuine lijn onder het glitterding die tussen de grijze blokken zit. Laat dan het glitterding knallen met een rode diskette en je hebt precies genoeg infotrons!!!
gr tollie |
|
|