NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 311, 312, 313 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Corina
06-11-2011 22:07 Re: d39 level29 Reageer met quote

landie schreef:
ok dat vak in meteen na beneden en na rechts
dan 4 omhoog 4 na rechts 3 links dan die bal die boven je zit laten vallen en na rechts in de hoek schuiven
dan de bal die boven je zit er
langs late vallen dan die bal die op dat gr blokje ligt eraf duwen blokje late staan
dan die ballen onder na beneden laten vallen zodat er 3 tussen die grijze opening staan dan kun je 1 na rechts na dat gr blokje dus en dan vallen ze zo dat je er door kunt
en alles kunt pakken suc6
gr landie

ik heb hem gehaald, pffffff. dank je voor je uitleg

gr corina

Corina
06-11-2011 22:08 Re: d39 level 41 Reageer met quote

landie schreef:
ok graag gedaan hoop dat 29 ook lukt kun jij me helpen met
41 weet wel 1 manier maar die rot schaar ploft steeds hahaha
gr landie

ik ben daar nog niet. laat het je wel weten als het mij lukt
gr corina
Corina
08-11-2011 13:08 Re: d39 level29 Reageer met quote

Corina schreef:
ik heb hem gehaald, pffffff. dank je voor je uitleg

gr corina

dit level blijft een probleem Sad
nu kom ik niet door het onderste vak links heen. wie o wie kan me helpen?

gr corina
landie
08-11-2011 14:13 d39 level 29 Reageer met quote

hoe kan dat nou hierboven schrijf je dat je hem hebt?
gr landie
Corina
08-11-2011 14:45 Re: d39 level 29 Reageer met quote

landie schreef:
hoe kan dat nou hierboven schrijf je dat je hem hebt?
gr landie

klopt, maar bedoelde dat rotvak eigenlijk. had dat onderste vak nog niet geprobeerd

gr corina
landie
08-11-2011 17:08 d39 level 29 Reageer met quote

van die 1e 2 ballen heb ik er 1 na links geschoven en de rest
heb ik laten vallen op de laatste 3 rechtse na die had ik laten staan
gr landie
Corina
08-11-2011 19:33 d39 level 29 Reageer met quote

ik stop met dit level, wil gewoon niet lukken
tollie
08-11-2011 21:17  Reageer met quote

Nee doorgaan anders lukt het nooit. Opgeven is voor slappelingen hahaha

Ik heb hem ook gehaald.

Gr tollie
tollie
08-11-2011 23:56 d39 level 36 Reageer met quote

Dames(landie ik weet niet of jij daar ook onder valt? )

Ik heb dit level uitgespeeld. Wat is dit een GENIAAL level. Ik heb er wel een uur of 5 over gedaan om uit te vogelen hoe het moet maar dit vond het geweldig. Hoe ver zijn jullie hiermee en waar lopen jullie vast dan kan ik tips geven. (Als je er aan begint dan heb je wel heeeeel veeeeel geduld nodig). Of hebben jullie dit level ook al uitgespeeld?

Gr tollie
landie
09-11-2011 11:52 d39 level 36 Reageer met quote

hey tollie
ik val daar ook onder hahaha
ik kom niet uit 36,37 40 en 41
37 kan volgens mij niet en bij 41 weet ik wel wat ik moet doen
maar dan ploft die schaar telkens en die heb ik boven nodigdus als je tips hebt graag ook over 36 natuurlijk ben erg leergierig hahaha
gr landie
landie
09-11-2011 11:55 d39 level 29 Reageer met quote

hey corina wil je dat ik nog 1x voor je kijk in dat vak of loop je ergens anders vast?
hoor het wel gr landie
Corina
09-11-2011 12:52 Re: d39 level 29 Reageer met quote

landie schreef:
hey corina wil je dat ik nog 1x voor je kijk in dat vak of loop je ergens anders vast?
hoor het wel gr landie

loop nu weer in beide vakken vast Sad

gr. corina
Corina
09-11-2011 13:27 Re: d39 level 29 Reageer met quote

Corina schreef:
loop nu weer in beide vakken vast Sad

gr. corina

landie, onderste vak gaat nu goed. het grote vak gaat soms goed en soms ook niet. ligt eraan hoe die infotron valt.

gr corina
landie
09-11-2011 13:39 d39 level 29 Reageer met quote

in dat grote vak zorgde ik met die ballen laten vallen dat ik eerst ook een na beneden ging inplaats van opzij en bij die laatste rij 1omlaag en meteen 1na rechts
misschien helpt dat suc6
gr landie
Corina
09-11-2011 21:13 Re: d39 level 29 Reageer met quote

landie schreef:
in dat grote vak zorgde ik met die ballen laten vallen dat ik eerst ook een na beneden ging inplaats van opzij en bij die laatste rij 1omlaag en meteen 1na rechts
misschien helpt dat suc6
gr landie

pffffff, ik heb hem nu helemaal gehaald, bedankt landie voor al je hulp.

gr corina
Corina
09-11-2011 21:39 d39 level 41 Reageer met quote

landie, hoever ben jij met dit level?
gr corina

Laatst aangepast door Corina op 09-11-2011 22:28, in totaal 1 keer bewerkt
tollie
09-11-2011 21:50 Re: d39 level 36 Reageer met quote

landie schreef:
hey tollie
ik val daar ook onder hahaha
ik kom niet uit 36,37 40 en 41
37 kan volgens mij niet en bij 41 weet ik wel wat ik moet doen
maar dan ploft die schaar telkens en die heb ik boven nodigdus als je tips hebt graag ook over 36 natuurlijk ben erg leergierig hahaha
gr landie

Ik zal 36 proberen uit te leggen. Het is zo'n lang verhaal dat ik dingen kan vergeten. Je moet sommig dingen gewoon heel logisch bekijken.

Je begint met 36 met heeel veel geduld te hebben. Want het level is in het begin een soort timerunner dus je moet best snel wezen

1e pak je de infotron helemaal rechts. (laat hem in het begin maar liggen pak hem pas als je het hele level kan. Sla stap 2 en 3 in het begin ook over en doe het als volgt om het level te oefenen.

Start het level en duw het blok 1 naar links. Ga 1 omhoog 1 naar links 3 omhoog en dan naar rechts door het buisje en blijf bij het blok staan( ga verder bij stap 4_

2e duw het blok waar je in het begin naast staat helemaal naar links ga 3 omhoog en dan naar rechts dat je op de groene diskettes staat. Ga door het buisje omhoog en dan naar links naar die infotron aan de linker kant. Laat hem op het groen onder je vallen en pak hem.

3e ga terug naar beneden zonder groen wegtehalen en ga onder de linker groene diskette staan. Laat hem vallen en ga gauw naar links om via het groen boven het blok richting het buisje te gaan. Je red dit niet je valt naar beneden maar als je rechts ingedrukt houd blijf je tegen de groene diskette plakken. Deze valt naar beneden en zog dat jij gauw om hoog gaat dat je boven de ontploffing blijft. Als je naar boven gaat ga je ook gauw weer naar rechts zodat je weer tegen de volgende groene diskette blijft plakken en doe het zelfde en ga gauw door het buis je omhoog en je staat links naast het blok

4e Duw het blok naar beneden als de 6e groene diskette ploft. (De bal mag niet de hele rij laten ploffen) en na het drukken door naar rechts onder die infotron door.(1 hokje verder) en laat je naar beneden vallen op de groene diskettes en zuig gauw de vallen de infotron links op.

5e pak gauw de infotron die op de diskettes ligt en ga 3 naar links en via svia het groen omhoog en naar rechts en ga op de plek staan waar je de 1e infotron tegen komt. Ga omhoog en laat de infotron vallen en ga 1 links Weer omhoog laat de infotron vallen en 1 rechts. Zuig links.

6e ga naar rechts je valt 1 naar beneden en ga snel rechts onder die infotron staan en zuig hem weg. Laat je rechts naar beneden vallen. en ga over de groene diskettes 8 keer naar rechts.

7e Ga 3 omhoog 1 naar rechts ga omhoog volg het groene onder de infotron door je valt naar beneden en de infotron komt achter je aan. ga gauw 1 links en zuig de infotron rechts op. Ga snel naar links in het groen staan waar boven nog een infotron ligt. Ga omhoog en laat de infotron vallen. Jij valt eers en als je boven het groen bent ga je 1 naar links. Als de infotron gevallen is dan ga je er onder staan zuig hem op en ga gauw naar rechts richting het groen in de vorm van het trapje.

8e Als je naast het groene trapje staat ga je 1omhoog 1 rechts 1 omhoog 1 rechts 1omhoog 1 rechts 1omhoog 1 rechts en je staat onder de infotron. Zuig hem op en ga 1 rechts en omhoog en volg het groen tot er niet meer is en je valt naar beneden en als je op het groene valt ga je gauw 1 links. Pak de vallende infotron nog niet. Duw het blok tot het volgende groene vakje. Via dat groene vakje over de bal heen 3 naar rechts en ga op de plek van dat groen staan.

9e Ga 4 omhoog 1 rechts ga 2omhoog en 1 rechts 1 naar beneden 1 links en je valt 1 naar beneden. Ga 2 omhoog zuig links en er valt een infotron naar beneden en zuig die op. Ga naar links onder de 1 infotrons staan die je tegen komt. zuig boven en zuig links. Er valt een infotron en zuig hem op

10e Laat je vallen en duw het blok naar links onder het groene blokje met de infotron erop. Ga op de bal staan zuig de infotron boven je(zie dik gedrukte stuk bij stap 8)en ga naar links. Duw de bal naar rechts onder het 1e groene stukje wat je tegenkomt met een infotron erop. Ga op de bal staan zuig boven en laat de bal liggen voor wat het is.(niet meer nodig)

11e ga van de bal af. Als je er rechts naast staat dan ga je 3 naar rechts. ga 4 omhoog en ga rechts tussen de buisjes staan. Ga 1 omhoog en dan weer links het groen in en verder omhoog en naar rechts. Nu sta je onder het bovenste buisje. Ga 1 naar links en laat je 2 vallen hou rechts ingedrukt zodat je het groen tussen de buisjes pakt. Ga naar links en je valt zowaar op het groene blokje wat je hebt laten zitten. Ga weer 1 naar links en je valt weer naar beneden en ga dan links als je onder de infotron kan komen die je hebt laten zitten. Zuig boven en ga gauw via de buisjes omhoog.

Zo nu ben ik het even zat ALs jullie dit kunnen ga ik wel weer verder met uitleggen

gr tollie
landie
10-11-2011 12:00 Re: d39 level 41 Reageer met quote

Corina schreef:
landie, hoever ben jij met dit level?
gr corina

hey corina
41 weet ik wel wat ik moet doen
maar dan ploft die schaar telkens en die heb ik boven nodig.
en wat 29 betreft
graag gedaan ben blij voor je dat je hem hebt.
gr landie
landie
10-11-2011 12:43 d39 level 36 Reageer met quote

ok tollie het is idd een heel verhaal
ga het zeker proberen alvast bedankt
hou je op de hoogte
gr landie
tollie
10-11-2011 14:14 Re: d39 level 36 Reageer met quote

landie schreef:
ok tollie het is idd een heel verhaal
ga het zeker proberen alvast bedankt
hou je op de hoogte
gr landie

SUC6
landie
10-11-2011 15:04 Re: d39 level 36 Reageer met quote

tollie schreef:
SUC6

hey tollie
snap je uitleg toppie
kan de hele onderkant nu nou de bovekant nog
wacht op de rest haha
probeer intussen zelf wel
gr landie

ps alvast bedankt voor de eerste uitleg.
tollie
10-11-2011 16:29 Vervolg d39 level 36 Reageer met quote

Hier het vervolg van D39 level 36

12e als je boven het buisje staat ga je 8 naar links laat de diskette boven je vallen en duw hem naar links zodat hij niet ontploft. Ga 7 naar links (snel voor dat de ontploffing van beneden eraankomt) ga omhoog en pak de infotron die op het groen ligt boven de 2 ballen. Ga 2 naar links volg het groen naar boven en naar links zodat je weer op de diskettes valt. Ga onder het blok iets links van je door zodat je naast dat bruine blokje staat.

13e ga 2 naar links 2 omhoog 1 links en zuig gauw de vallen de infotron op. ga 3 naar links 1 omhoog en dan helemaal naar links tot het laatste groene stukje en ga 1 naar beneden en weer helemaal naar rechts tot je boven de laatste infotron staat. Ga dan 1 naar beneden en weer helemaal naar links. Ga weer naar onder en pak de laatste infotrons op de groene diskettes.

14e Ga naast het buisje staan waar je normaal gesproken van 2 kanten door kan maar nu niet omdat er links een infotron ligt. Laat de schaar die boven je rond gaat schrikken en wacht tot dat 1 van de 2 scharen weg gaat het level in en 1 blijft er rond het linker buisje gaan. Ga door het buisje boven je omhoog, wacht tot dat de linker schaar weg is en pak de infotron die links naast het buisje lag boven de groene diskettes. Ga dan door het buisje boven je omhoog en verder naar links tot dat je net voor het volgende groene stuk staat met ballen (pas op voor de schaar).

15e Ga 1 omhoog en dan 3 links onder de bal door. Je staat nu naast de 2 ballen die opelkaar liggen. Zuig boven en ga 1 naar links. Ga 2 omhoog en 1 links en laat je op de 2 ballen die boven elkaar liggen vallen. Ga dan 2 naar links 1 onder en zuig links. Ga 2 omhoog en 1 naar rechts. De blokken vallen zo zodat ze allemaal gelijk liggen.

16e Ga verder naar links pak de infotron naast de bal blijf daar staan wachten totdat recht boven je het stroompje is geweest. Ga 2 naar boven 1 links en zuig de infotron boven je op Wacht totdat de stroompjes zijn geweest en pak de infotron links naast het blok op de diskettes.

17 ga op het bruine dingetje staan en ga naar boven en laat de infotron boven je vallen. Jij valt ook en ga gauw 1 rechts. Pak de infotron en ga onder de 2 infotrons staan met het blok er bovenop. DOE DIT HEEL SNEL.
ga 2 omhoog 1 links zuig het groen weg zodat de infotron valt en zuig die ook snel op. GA gauw naar links en laat je op de diskettes vallen en ga helemaal links weer omhoog naar rechts en laat de laatste infotron vallen.

18e pak de laatste 2infotrons en ga naar de E

Er zijn misschien stukken die vast anders kunnen. Dit was mijn manier.

EINDE!!!!

Gr tollie
Corina
10-11-2011 17:16 Re: d39 level 41 Reageer met quote

landie schreef:
hey corina
41 weet ik wel wat ik moet doen
maar dan ploft die schaar telkens en die heb ik boven nodig.
en wat 29 betreft
graag gedaan ben blij voor je dat je hem hebt.
gr landie

het lukt me wel die schaar eruit te halen zonder dat ie ontploft, maar dan heb ik geen E meer Sad

gr corina
landie
10-11-2011 18:08 Re: d39 level 41 Reageer met quote

Corina schreef:
het lukt me wel die schaar eruit te halen zonder dat ie ontploft, maar dan heb ik geen E meer Sad

gr corina

nee da weet ik da probleem had ik ook
hahaha
gr landie
tollie
10-11-2011 18:13 Re: d39 level 41 Reageer met quote

landie schreef:
nee da weet ik da probleem had ik ook
hahaha
gr landie

En als jullie die schaar hebben hoe laat je dan de schaar ploffen en hoe pak je de infotron links onder de groene diskette en rechts onder de groene diskette.

gr tollie
Corina
10-11-2011 19:16 Re: d39 level 41 Reageer met quote

tollie schreef:
En als jullie die schaar hebben hoe laat je dan de schaar ploffen en hoe pak je de infotron links onder de groene diskette en rechts onder de groene diskette.

gr tollie

ik weet niet hoeveel gele diskettes je beneden nodig hebt? maar ik zet 1 of 2 gele diskettes tegen die bruine vakjes in het midden, niet precies eronder maar rechts `1 naar links of links 1 naar rechts. nu kunnen die groene diskettes vrij naar beneden en hou je links en rechts meer ruimte over om de bal op te laten vallen en verder te duwen.
hoop dat je het snapt, ben niet zo heel goed in het uitleggen Smile

gr corina
landie
10-11-2011 19:31 d39 level 41 Reageer met quote

hey tollie
ten eerste bedankt level gehaalt was idd leuk level.
dus bedankt voor het puzzelen en de uitleg.
en ja, als die rot schaar niet ploft gebruikje hem boven aan de linkerkant eerst schuif je de 1e linker bal over dat pijltje op de gr blok en de 2e bal gebruik je om dat vak en dat pijltjes buisje te ploffen met die schaar dan kun je die bal van dat blok afduwen en na die gr disc schuiven.
rechts duw je een bal op het gr blokje die 2e ook en dan ga je snel door dat buisje en kun je die bal net optijd na rechts duwen en ook na die gr disc .
maar het probleem bij mij is dat die schaar telkens ploft met die vallende gr disc.
gr landie
landie
10-11-2011 20:27  Reageer met quote

dan is onze enigste hoop nog level 40 want 42 kan ook niet
daar kun je niet na boven zonder 1 infr op te offeren!
gr landie
tollie
11-11-2011 20:50 d39 level 41 Reageer met quote

Hey

Level 41 heb ik ook gehaald. Best simpel eigenlijk.

Hebben jullie hem al

Gr tollie
abbycail
11-11-2011 20:50  Reageer met quote

hoi hoi ik leef nog hoor, maar ben de supa een beetje zat, omdat ik weer alles over moest doen, af en toe doe ik een level maar zodra ik bij een level komt die wat ingewikkeld is ga ik gauw naar de volgende, ben nu even verslaafd aan ludo spelen op play topia, dus corina als je zin hebt in een spelletje kom je maar:)
Plaats Reactie Pagina 312 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 311, 312, 313 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: